پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان برابر تیم ذوب آهن توضیحاتی را بیان کرد.

ضیا عربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی سرخپوشان برابر تیم ذوب آهن اظهار کرد:  شرایط تیم ذوب آهن در لیگ بیستم ایده آل نیست، اما پرسپولیس شرایط خوبی برای قهرمانی دارد. علاوه بر این، سرخپوشان با ۲ بازیکن محروم روانه زمین مسابقه می‌شوند. سید جلال حسینی کاپیتان و فرجی مدافع پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی محروم شدند.

او ادامه داد: امیدوارم بازیکنان با انگیزه بالا روانه زمین مسابقه شوند و نشان بدهند که پرسپولیس تیم قدرتمندی است  و شخصیت کسب پنجمین قهرمانی متوالی را دارد. همانطور که سرخپوشان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا  با اقتدار صدر جدول را تصاحب کردند  هم اکنون در لیگ بیستم فوتبال هم خودشان را نشان دادند و در کورس قهرمانی هستند. تیم‌های پرسپولیس و سپاهان با انگیزه بالا برای قهرمانی می‌جنگند و  ۳ امتیاز  این بازی برای سرخپوشان مهم است، چون باعث می‌شود آن‌ها  از کورس قهرمانی دور نشوند.  

عربشاهی در پایان گفت:  بازی پرسپولیس و ذوب آهن جزو دیدار‌های عقب افتاده لیگ است. امیدوارم شاهد برد شیرین پرسپولیس باشیم و این تیم ۳ امتیاز بازی را تصاحب کند و در کورس قهرمانی بماند. با توجه به اینکه سید جلال حسینی و فرجی را محروم کردند، مطمئن هستم بازیکنان با انگیزه بالایی بازی می‌کنند و  به پیروزی می‌رسند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیاری
۰۹:۵۲ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
آیا پیش کستوتان استقلال و پرسپولیس بخصوص آقایان درخشان ، عربشاهی ، فنونی زاده ، حیدری ، خلیلی و .... که هر روز یک یا دو نفر از اینها با سایت خبرنگاران در مورد تیمشان مصاحبه و اظهارفضل می نمایند در دفتر باشگاه حضور فیزیکی دارند؟؟؟
آخرین اخبار