امام جمعه و استاندار کرمان با صدور پیامی مشترک ضمن گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر بر تداوم و تقویت محور مقاومت تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و  علی زینی وند استاندار کرمان با صدور پیام مشترک ضمن گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر بر تداوم و تقویت محور مقاومت تاکید کردند.

 متن پیام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان به شرح زیر است:


«بسم الله الرحمن الرحیم»

سوم خردادماه، سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی؛ نمادی از وحدت، همبستگی ملی، حضور شجاعانه مردم در عرصه دفاع از کشور و تداوم و تعمیق فرهنگ ایثار و مقاومت است.

تاریخ آزادسازی خرمشهر، مظهر مقاومت، پایداری و جاودانگی انقلاب اسلامی است که باعث تغییرات راهبردی در موازنه قدرت در جغرافیای سیاسی و امنیتی غرب آسیا شد.

پیروزی بزرگ ملت ایران و شکست دشمنان در عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر، ثمره روحیه انقلابی و مجاهدت ملتی بود که توانست ناکارآمدی قدرت‌های استکباری را در برابر قدرت الهی و رشادت‌های دلاور مردان و زنان ایران به نمایش بگذارد، ملتی که تا پای جان ایستاد و با خون خود سند تمامیت ارضی کشور را امضا کرد و موجب شد جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و سربلندی به یک قدرت تاثیرگذار فرامنطقه‌ای انکارناپذیر تبدیل و الگوی محور مقاومت و ملت‌های مظلوم منطقه و جوامع استکبارستیز در اقصی نقاط جهان شود.

اینجانبان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر آزادسازی خرمشهر و شهدای محور مقاومت، سالروز پیروزی فتح خرمشهر را که امسال با پیروزی مردم مقتدر و مظلوم فلسطین و غزه و تحقق هر چه بیشتر اهداف محور مقاومت، مصادف شده است را به مردم نجیب استان کرمان خاصه خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض نموده و آزاد سازی قدس شریف و تداوم توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت عنایات حضرت، ولی عصر (عج) و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان

علی زینی وند استاندار کرمان

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار