روابط عمومی سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری سمنان در خصوص حادثه شهربازی سمنان در زمان قطع برق شنبه شب توضیح داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، شنبه شب، قطع برق ناگهانی و بدون اعلام قبلی برق در شهر بازی شهر کودک سمنان سبب گیر افتادن ۱۰ کودک در دستگاه‌های بازی شد.

در این حادثه ۲ کودک در بالای دستگاه بانجی و ۸ کودک در لابلای پوسته بی باد سرسره بادی گرفتار شدند و این موضوع سبب وحشت کودکان و والدین آن‌ها شد.

روابط عمومی سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری سمنان با صدور جوابیه‌ای درباره این حادثه توضیح داد.

در این جوابیه آمده است:

کلیه دستگاه‌ها و وسایل بازی موجود در شهربازی، دستگاه‌های سبک و دارای مجوز‌های لازم از اداره استاندارد بوده است؛ در زمان قطعی برق جهت راه اندازی مجدد و پیاده نمودن سرنشینان نیاز به امکانات خاصی از قبیل برق اضطراری نیست.

در زمان قطعی برق و خارج نمون سرنشینان از وسایل بازی هیچ حادثه‌ای برای کودکان رخ نداده و با توجه به نوع وسایل بازی خروج سرنشینان به راحتی و در کمال آرامش انجام شده است.

علی رغم استعلام متصدی شهربازی پارک ۱۷ شهریور از اداره برق مبنی بر اطلاع از ساعت خاموشی ها، متاسفانه در منطقه مذکور از ساعت ۲۰ مورخ اول خرداد ۱۴۰۰ خارج از ساعت اعلامی خاموشی رخ داده است.

طی استعلام صورت گرفته از مراجع ذیصلاح، از مورخ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ با توجه به اعلام رنگ نارنجی در شهر سمنان، فعالیت شهربازی‌های فضای باز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بلا مانع است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: قطعی برق ، حوادث شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.