سید اکبر پورموسوی با بیان اینکه فردا بازی سختی هم برای تیم صنعت نفت و هم استقلال تهران خواهد بودگفت:مصمم هستیم با کسب سه امتیاز از بازی خارج شویم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سید اکبر پورموسوی سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی با تیم استقلال تهران گفت:فردا بازی سختی هم برای تیم صنعت نفت و هم استقلال تهران خواهد بود و استقلال تهران به دنبال این است که جایگاه خود را در جدول مسابقات بهتر کند.

او افزود:تیم صنعت نفت آبادان با توجه به اینکه میزبان بازی است و متاسفانه علی رغم اینکه در هفته های گذشته عملکرد خوبی داشتیم منتهی نتوانستیم پیروز باشیم مصمم هستیم فردا هم بازی خوبی ارائه دهیم و هم با کسب سه امتیاز از بازی خارج شویم.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان تصریح کرد:در بازی برابر با استقلال تهران مصدومان زیادی داریم اما ناامید نیستیم و امیدوارم بازیکنانمان مثل همیشه که در سخت ترین شرایط به میدان آمدند فردا پیروزی برای آنها رقم بخورد و نبود بازیکنان اصلی تیم را به نوعی پر کنند.

پور موسوی عنوان کرد:فردا حسین ساکی ،رحیم زهیری،حسن بن سعید،مهدی زبیدی از بازیکنان غایب در این بازی هستند ،امید حامدی و حسین بغلانی هم باید شرایط آنها را طی امروز و فردا بررسی می کنیم.

او گفت:ما برای چندین بار شاهد بودیم که فدراسیون فوتبال به تیم های شهرستانی از جمله صنعت نفت آبادان هیچ نگاه مثبتی ندارد و با توجه به اینکه میزبان بازی هستیم یک نامه به فدراسیون ارسال کردیم و میخواستیم با توجه به شرایطی که ما در آن تمرین می کنیم بازی برگزار شود.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان افزود: شرایط بازیکنان برای بازی مساعد است با توجه به اینکه ماتوانستیم در تبریز بعد از هفته ها گل بزنیم و به بازی بازگردیم یک تاثیر مثبتی در بازیکنان ایجاد کرد و امیدوار هستیم فردا بایک برد خانگی به تعطیلات برویم.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان روز دوشنبه سوم خرداد از ساعت ۲۱ و سی دقیقه در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف استقلال تهران می‌رود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.