سخنگوی هیئت رئیسه سال نخست مجلس از دیدار ویدئوکنفرانسی نمایندگان پارلمان با رهبری در روز پنجشنبه این هفته خبر داد.

محمدحسین فرهنگی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی  در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح مصوبات نشست امروز هیئت رئیسه پارلمان گفت: روز پنجشنبه دیدار ویدئو کنفرانسی نمایندگان با مقام معظم رهبری به مناسبت سالگرد آغاز به کار مجلس یازدهم برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مقرر شد انتخابات هیات رئیسه کمیسیون‌ها مطابق ماده ۶۰ آئین نامه داخلی یک سال پس از انتخابات سال قبل همان کمیسیون برگزار شود.

فرهنگی اظهار کرد: همچنین سه شنبه و چهارشنبه به جز معاونت پارلمانی ریاست جمهوری و مهمانان، دعوت شده برای اظهار نظر در صحن علنی، معاونان‌پارلمانی و سایر مدیران دولتی حضور نخواهند داشت.

سخنگوی هیئت رئیسه پارلمان در سال یازدهم بیان کرد: مقرر شده روز سه شنبه جز دفاتر ملاقات نمایندگان و مدعوین کمیسیون‌ها از سایر تردد‌های مجلس منع شود.

وی تصریح کرد: ثبت نام برای داوطلبی عضویت در هیات رئیسه مجلس، از ساعت ۱۸ روز سه شنبه تا ساعت ۸ صبح چهارشنبه، با تحویل نامه کتبی به دبیرخانه دفتر هیات رئیسه انجام و رای گیری برابر اعلام قبلی به صورت الکترونیکی و در صحن مجلس خواهد بود.

این نماینده مجلس یازدهم گفت: پس از این، در مورد فرصت ثبت نام برای موافقت و مخالفت با کلیات طرح‌ها و لوایح و سایر موارد مشابه، از زمان قرارگرفتن در دستور هفتگی تا آغاز ورود به کلیات ادامه داشته و پس از ورود به کلیات قرعه کشی خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۸:۲۹ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
بهشون خوش بگذره
کدوم نمایندگان، نمایندگانی که نه توان دخالت در امور را دارند و نه استقلال بهتر نیست این مجلس تعطیل بشه حداقل کلی سرمایه کشور به خاطر جلساتی که برگزار می کنن تلف نشه جلساتی که خروجی خاصی نداره که اگر داشت وضعیت اقتصاد کشور تا این حد نابسامان نبود، اوضاع به اصطلاح صنعت خودرو این گونه آشفته نبود که چند روز یکبار شورای رقابت قیمت های افسانه ای برای ماشین هایی که در دنیای امروز بیشتر مشابه ارابه هستند تا ماشین تعیین نمی شد اگر مجلس کارایی داشت قیمت ماشین در بازار از قیمت کارخانه گرون تر نبود اگر مجلس کارایی داشت اوضاع بورس اینگونه نمی شد بورسی که با وعده های مسولین نظام بهشت برین جلوه داده شد و در ادامه به قتلگاه سرمایه های مردم تبدیل شد و وزیر دولت از کسب درآمد از طریق بورس توسط دولت خبر نمی داد کسب درآمدی که معنی واقعی آن دزدی و تاراج سرمایه های مردم بود متاسفانه این قصه سر دراز دارد هر مشکلی که مطرح می شود گویی لیست مشکل به پایان نمی رسد .
مجلس کدام مجلس این مجلس جز تحمیل هزینه و از بین بردن سرمایه های کشور برای پرداخت حقوق و هزینه های جلساتی که به معنی واقعی کلمه هیچ خروجی ندارند چیزی نسیب این مردم نمی کند.
التماس تفکر، تعقل، تعهد، وطن پرستی، مردم دوستی از مسولین ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
خوشا به حالشان کاش یک چنین توفیقی نصیب ما هم میشد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۷ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
خب که چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
سلام برسانید التماس دعا از رهبری
آخرین اخبار