غیبی گفت: صنایع پتروشیمی از جایگاه ممتازی در اقتصاد کشور برخوردار بوده و دارای نقش بسیار مهمی در تامین نیاز‌های کشور هستند.

به خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهرزاد غیبی رئیس HSE سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: امروزه صنایع پتروشیمی از جایگاه ممتازی در اقتصاد کشور برخوردار بوده و دارای نقش بسیار مهمی در تامین نیاز‌های کشور و ایجاد اشتغال در صنایع پایین دستی هستند.

او افزود: رویکرد دارایی محور در پدافند غیرعامل صنعت پتروشیمی به تدریج با نگاه سیستماتیک جایگزین می‌شود و حفظ این سر‌مایه ارزشمند در گرو از بین بردن ریسک‌های فرآیندی و تهدیدات احتمالی آن است که در حوزه پدافند غیرعامل محقق می‌شود.

غیبی با اشاره به تغییر ماهیت تهدیدات همچنین پویایی مفهوم پدافند غیرعامل، تصریح کرد: بایستی در دوره‌های زمانی متعدد، از آخرین دستاورد‌ها و نظرات اساتید برجسته این حوزه بهره برد.

رئیس HSE و پدافند غیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تصریح کرد: با حضور اساتید پژوهشکده پدافند غیر عامل نسبت به تبیین آخرین نظریات حوزه پدافند غیر عامل اقدام نموده و زمینه همکاری بیشتر بین صنعت و این دانشگاه تشریح شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار