پدری انگلیسی به دلیل علاقه وافر فرزندش به کوهنوردی یکی از بازی های ویدئویی با این موضوع را برای او در منزل شبیه سازی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ۲۴‌ای ای؛ یک مرد انگلیسی تمام خانه خود را به یک مسیر کوهنوردی که شامل میله‌ها و طناب‌های زیادی است که به دیوار‌ها آویزان شده، تبدیل کرد تا کودک خود را برای صعود به قله به روش بازی‌های ویدئویی تشویق کند. مت هاسون ۴۸ ساله در دیوار‌های خانه خود طناب، قفسه مخصوص صعود و میله‌های مخصوص کوهنوردی را نصب کرد تا بازی Lava Earth را برای فرزندش، دیلن ۱۲ ساله شبیه سازی کند.


بیشتر بخوانید


هاسون درمورد کاری که انجام داد گفت: "من این کار را با هدف ایجاد روحیه رقابت در فرزندم انجام دادم. من اینکار را در زمان قرنطینه سراسری شهر به دلیل همه گیری ویروس کرونا انجام دادم تا فرزندم که امکان بیرون رفتن از خانه و ورزش کردن را نداشت، بتواند در خانه فعالیت‌های تمرینی و ورزشی داشته باشد. "

وی افزود: "پسرم در اتاق زیر شیروانی می‌خوابد، بنابراین ایده صعود از آشپزخانه به اتاقش و از اتاقش به آشپزخانه ایده مورد علاقه‌اش بود و او توانست چندین بار این چالش را انجام دهد. "

بنا به گزارش روزنامه‌ای انگلیسی، برنامه ریزی شده که دیلن و برادر بزرگتر او در یک رویداد کوهنوردی برای جوانان در منطقه Loughborough شرکت کنند.

در ادامه ویدئویی از این کودک کوهنورد را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
خیلی عالی بود