وزیر خارجه آمریکا مدعی شد کشورش هنوز نشانه‌ای از پایبندی ایران به شروط هسته‌ای را مشاهده نکرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در سخنانی در مصاحبه با شبکه «ای بی سی نیوز» مدعی شد آمریکا هنوز مشاهده نکرده است آیا ایران آنچه را می‌می بایستی انجام دهد تا تعهدات هسته‌ای اش را به اجرا در آورد، انجام خواهد داد تا تحریم‌ها برداشته شود یا خیر.

او در مصاحبه‌ای در برنامه «این هفته با جرج استفاناپولوس» در شبکه‌ای بی سی نیوز مدعی شد: من فکر می‌کنم ایران آنچه را که نیاز است تا به اجرای هسته‌ای باز گردد را می‌داند. آنچه را که تا کنون ما مشاهده نکرده ایم، این است که آیا ایران آماده است و می‌خواهد در خصوص انچه که می‌بایستی انجام دهد، تصمیم گیری کند؟. این یک آزمون است و ما تا الان پاسخی دریافت نکرده ایم.

آنتونی بلینکن در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به درگیری اخیر میان رژیم صهیونیستی و نوار غزه بار دیگر بر پایبندی کشورش به حمایت از رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

آنتونی بلینکن مدعی شد: به دادن تجهیزات دفاعی به اسرائیل به ویژه در زمینه مقابله با موشک‌هایی که علیه غیرنظامیان شلیک می‌شود، پایبند هستیم. باید تعامل با اوضاع خطرناک انسانی در نوار غزه را آغاز کنیم.

وزیر خارجه آمریکا همچنین در ادامه ادعا‌های خود تصریح کرد: خط مشی رئیس جمهور آمریکا و سیاست آرام آن به پایان دادن به خشونت‌ها در خاورمیانه کمک کرد. موضوع مهم مشارکت دادن فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها در تلاش‌ها برای بهبود زندگی هر دو ملت با امنیت و کرامت است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
سران مملکت من هم فقط شعار... ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
این حرف را کسی بزنه که کشورشبه تعهدات خود را انجام میدهد ... در این ۴۰ ساله هیچ تعهدی را انجام ندادید مثلا تفاهم نامه الجزایر. و غیره.‌‌

مسولین کشور بدترین اشتباهشان برجام بود. ،،، و از قبل معلوم بود که استکبار به تعهد وقعی نخواهد گذاشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
برجام حکم سرعت گیر رو داره برای پیشرفت کشور،وگرنه از اول هم یک سراب بود و هست و خواهد بود.
United States of America
ناشناس
۰۸:۴۳ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
ولمون کن بابا بلینکن جان. ماخوشبختانه ویا بدبختانه ! حاضریم سختی بکشیم ولی تحت فرمان شما تروریستهای مدرن کراواتی با مغزهای الکلی نباشیم آره قربونش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۳ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
خخخخ
آخه ایران هم سئوالی دریافت نکرده که پاسخی بده!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۰۴:۱۳ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
یکی باید به این تروریست جنایتکار بفهمونه کسی که به تعهدات برجامی عمل نکرده شما بودید و این شما هستید که باید ابتدا حسن نیت خود رو نشان بدید که البته از دولت تروریست آمریکا بعید و غیر ممکن هست.طبق فرمایش رهبر ابتدا آمریکا باید به تعهداتش عمل کنه و تحریم ها را لغو کنند نه تعلیغ و بعد از راستی آزمایی نوبت ما میشه که تصمیم بگیریم که به تعهدات برجامی عمل کنیم..امیدوارم مذاکره کننده ها در مقابل غربیها عقب نشینی نکنند و دوباره خسارتی دیگه تحمیل کشور نکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
عقب نشینی می کنند همین فرصت یک ماهه که به آژانس دادن عقب نشینی هست دیگه اونا هم می دونن دیپلمات های ما ترسو هستند.
Canada
ناشناس
۲۰:۵۲ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
انتونی جان
خواب نما شده
یا دستی با اجنه داری که اینچیین ادعایی میکنی
یا از عالم عیب خبر داری
ما نمیدونستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
نشانه بخورد تو سرت شاید کوری ات شفا یابد
آخرین اخبار