سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت:با فوت هفت بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، آمار جان باختگان این استان به ۲ هزار و ۱۴۵ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد طاهری,سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: با فوت هفت بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، آمار جان باختگان این استان به ۲ هزار و ۱۴۵ نفر رسید.

او با اشاره به اینکه  ۱۰۱ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته در این استان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند,افزود: مجموع بیماران سرپایی از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون به ۴۱ هزار و ۹۴۸ نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۷۶۰، بهار ۹۳۴، تویسرکان ۹۸۲، رزن ۷۳۶، درگزین ۲۷۱، فامنین ۳۰۵ و کبودراهنگ ۹۹۱ نفر است.

 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: همچنین تاکنون سه هزار و ۵۴ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۲۰۸ نفر در نهاوند و ۶ هزار و ۴۱۰ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

طاهری اظهار داشت: هم اینک از نظر رنگ بندی ۹ شهرستان استان همدان در وضعیت نارنجی و شهرستان فامنین نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد. 

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.