قاسم ستاری رییس هیات ورزش کارگری استان اصفهان با رای مجمع فوق العاده هیات ورزش کارگری استان اصفهان از سمت خود برکنار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مجمع فوق‌العاده هیات ورزش کارگری استان اصفهان امروز با حضور مرتضی اسماعیلی دبیر کل فدراسیون ورزش‌های کارگری کشور، سید محمد طباطبایی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان و کامران کلانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان برگزار شد.

در این مجمع قاسم ستاری با ۱۷ رای مخالف، ۳ رای موافق و یک رای باطله اعضای مجمع از سمت رییس هیات ورزش‌های کارگری استان اصفهان برکنار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این نشست اظهار کرد: در چارچوب قوانین و مقررات حاکم بر فضای ورزشی و اساسنامه این مجمع فوق العاده برگزار شد.

سید محمد طباطبایی گفت: نزدیک به سه ماه از ریاست ستاری بر هیات ورزش کارگری می‌گذرد و بیش از ۱۳ نفر اعضای مجمع خواستار برگزاری مجمع فوق العاده شدند که در این جلسه تصمیم به برکناری وی گرفته شد.

او با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در موضوع برگزاری مجمع انتخاباتی طبق قوانین عمل می‌کند گفت: زمانی که اعضا به یک شخصی رای دهند از آن حمایت می‌کند.

مرتضی اسماعیلی دبیر کل فدراسیون ورزش‌های کارگری کشور نیز در این مجمع با بیان اینکه استان اصفهان جایگاه برتر و خوبی در ورزش کارگری کشور دارد گفت: استان اصفهان سهم عمده‌ای در تیم‌هایی که به مسابقات بین المللی اعزام می‌شود، دارد.

بالغ بر ۱۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در هیات ورزشی کارگری استان اصفهان فعالیت می‌کنند.

استان اصفهان بیش از ۳۷۵ هزار ورزشکار سازمان یافته و یک هزار و ۷۰۰ باشگاه ورزشی دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار