در حال حاضر ۷ بیمار کرونایی در خراسان جنوبی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۴ نفر از آن ها نامساعد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۹ آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شده است که مجموعا ۱۰ بیمار جدید شامل ۵ مورد بستری و ۵ مورد سرپایی شناسایی شده اند.

او افزود: از این تعداد ۸ مورد از بیرجند و دو مورد از قاینات بوده اند.

مهدی زاده بیان کرد: همزمان ۲۶۶ تست سریع تشخیص کرونا در استان انجام شده است که از این طریق نیز ۴۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شده اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند عنوان کرد: در حال حاضر ۲۰۰ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۸۸ نفر کرونا مثبت اند.

او ادامه داد: از این تعداد ۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۴ نفر نامساعد است.

مهدی زاده تصریح کرد: در شبانه روز گذشته ۴۷ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان پذیرش و در همین مدت ۵۰ بیمار شامل ۲۵ بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب ترخیص شده اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۹ هزار و ۷۶۳ بیمار کرونا مثبت بهبود یافته اند یا در حال حاضر در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

او گفت: در شبانه روز گذشته موردی از فوت جدید در استان نداشته ایم و تعداد فوتی‌های کرونا در استان همان ۸۸۸ نفر است.

تا روز گذشته ۵۶ هزار و ۸۹۱ تست مولکولی تشخیص کرونا در خراسان جنوبی انجام شده که منجر به شناسایی ۲۰ هزار و ۷۳۹ بیمار شده است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.