مدیر عامل شرکت راه آهن گفت: گزارش ها و آمارهای شرکت راه آهن بیانگر آن است که چراغ نوآوری و بهره وری در راه آهن هیچ وقت خاموش نمانده است.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید رسولی مدیرعامل شرکت راه‌آهن در مراسم گرامیداشت روز ملی بهره وری با بیان اینکه گزارش‌ها و آمارهای نوروزی از فعالیت های شرکت راه آهن بیانگر آن بود که چراغ نوآوری و بهره‌وری به هیچ عنوان در شرکت راه‌آهن خاموش نشده است، گفت: در این مسیر یک تعریف اثربخش و کارایی انجام داده ایم و تمامی توان دولت را در این بخش برای استفاده حداکثری از بهره وری به کار گرفته ایم.

او با بیان اینکه قرار دادن کارهایی با اولویت و مبتنی بر شاخص های تخصصی در یک مسیر ارزنده بوده و همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است، گفت: تکالیفی بر عهده دستگاه‌ها گذاشته شده تا با استفاده از توان و ظرفیت های موجود بتوانیم دستورالعمل و اقدامات لازم در این بخش را انجام دهیم.

او تاکید کرد: شرکت راه‌آهن و تمامی بخش‌های غیردولتی راه‌آهن همواره سعی کرده اند به موضوع بهره وری توجه کافی و لازم را داشته باشند.

رسولی همچنین در مورد بهره برداری از ریل کارت هم گفت: تمامی نیروهای شرکت راه آهن و بخش های تابعه جمله کارگران، کارمندان و بازنشستگان شرکت های راه آهن می توانند از این کارت اعتباری استفاده کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: راه آهن ، حمل ونقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار