مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: از ابتدای امسال به بیش از ۱۳۰۰ فقره پرونده گرانفروشی در شعب تعزیرات حکومتی استان فارس رسیدگی شده است.

غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار داشت: از ابتدای سال تا کنون به بیش از ۱۳۰۰ فقره پرونده گرانفروشی در شعب تعزیرات حکومتی استان فارس رسیدگی شده است.

غلامرضا سالاری با بیان اینکه در رسیدگی و اجرای حکم پرونده‌های گرانفروشان هیچگونه اغماضی نخواهد شد افزود: بیش از ۷۳ میلیارد ریال جریمه نقدی برای گرانفروشان طی این مدت اعمال شده و علاوه بر این احکامی همچون نصب پارچه و تعطیلی نیز برای واحد‌هایی که تخلفات متعدد داشتند صادر و اجرا شده است.

او، گرانفروشی را در شرایط فعلی مصداق بارز ظلم به مردم عنوان کرد و گفت: در شرایط فعلی و به منظور حمایت از مصرف کنندگان و بویژه اقشار ضعیف، گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی با هدف پیشگیری از وقوع تخلفات فعال شده که با همکاری دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق‌های اصناف، در دو نوبت صبح و بعد از ظهر اقدام به بازرسی از واحد‌های صنفی در سطح استان می‌کنند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس از شهروندان تقاضا کرد تا چنانچه شکایت از گرانفروشی واحد‌های صنفی دارند مراتب را به شماره ۱۲۴ سازمان صمت گزارش داده تا نسبت به بررسی موضوع و برخورد تعزیراتی با واحد متخلف اقدام شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.