جانشین انتظامی شهرستان نهبندان از کشف ۷۰ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک و ۱۰ کیلو و ۱۰۰ گرم حشیش انبار شده در یک منزل مسکونی خبر داد.

سرهنگ مرادی جانشین انتظامی شهرستان نهبندان در گفتگو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نهبندان با دریافت اخباری مبنی بر انبار مواد مخدر در یکی از منازل مسکونی روستا‌های این شهرستان، پیگیری موضوع و دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: مأموران محل انبار مواد مخدر را شناسایی و تیم‌های عملیاتی به محل اعزام شدند که در بازرسی از منزل ۳ کیسه حاوی ۷۰ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک و ۱۰ کیلو و ۱۰۰ گرم حشیش که انبار شده بود کشف و یک متهم که قصد تحویل آن به سوداگران مرگ را داشت، دستگیر شد.

سرهنگ مرادی بیان کرد: مأموران در این رابطه مجموعا ۸۰ کیلو و ۹۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

جانشین انتظامی شهرستان نهبندان با اشاره به اینکه مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.