مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش مهاباد از آغاز ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان خبر داد و گفت: این ثبت نام تا پایان مرداد انجام خواهد شد.

امید رفیع نیا مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از روز اول خرداد همزمان با سراسر کشور در این شهرستان به صورت الکترونیکی آغاز شده و تا پایان مردادماه و تکمیل شدن ظرفیت کلاس‌ها ادامه خواهد داشت.

رفیع نیا با بیان اینکه ثبت نام کلاس اولی ها با حضور خانواده‌ها در مدارس انجام می شود، افزود: اولیای دانش آموزان می‌توانند با ورود به سامانه "سیدا " و درگاه "پادا" به نشانی www.pada.medu.ir مدارک مورد نیاز ثبت نام دانش آموزان را در این سامانه بارگذاری کنند و نیاز به حضور خانواده‌ها در مدارس نیست.

این مقام مسئول عنوان کرد: ثبت نام دانش آموزان در مدرسه محل تحصیل به صورت خودکار و ثبت نام دانش آموزانی که مدرسه و مقطع تحصیلی آنان تغییر می‌کند هم از طریق سامانه " پادا " صورت می‌گیرد.

او با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود امسال ۵ هزار دانش آموز در پایه اول ابتدایی ثبت نام کنند، ادامه داد: طبق ضوابط و مقررات، شرط سنی برای ثبت نام در پایه اول ابتدایی حداقل ۶ سال تمام (متولدین نیمه اول سال ۱۳۹۴) تا تاریخ اول مهر سال جاری است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.