در تظاهرات گسترده حمایت از مردم فلسطین در لندن پرچم‌های فلسطین، ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اهتزاز درآمد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، شبکه تلویزیونی النجباء با انتشار تصاویری نوشت: شرکت کنندگان در تظاهراتی گسترده در همبستگی با مردم فلسطین در پایتخت انگلیس، پرچم‌های محور مقاومت و سپاه پاسداران را به اهتزاز در آوردند.

در همین حال ابوحمزه سخنگوی گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز تاکید کرده بود نقش جمهوری اسلامی ایران و همه نیرو‌های محور مقاومت که با سلاح و تجربه ما را یاری کردند و پشتیبان واقعی برای تقویت امکانات مادی و فنی مقاومت بودند ارج می‌نهیم و به آن‌ها می‌گوییم که شما در این پیروزی شریکید و باهم پیروزمندانه وارد مسجدالاقصی خواهیم شد.

برافراشته شدن پرچم سپاه پاسداران در لندن + تصاویر

برافراشته شدن پرچم سپاه پاسداران در لندن + تصاویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۰۴:۰۷ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
برافراشته شدن پرچم سپاه پاسداران در قلب سرزمین انگلیس روباه پیر بد تینت نشانه قدرت جمهوری اسلامی ایران است که یاری گر مردم مظلوم فلسطین و لبنان هست.مرگ بر آمریکا و اسرائیل و انگلیس..انگلیس مسبب اصلی کشتار و آوارگی مردم فلسطین است،امیدوارم به زودی جواب جنایتهاشون رو با نابودی رژیم آپارتاید تروریستی اسرائیل بپردازند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
آفرین به ایران.به سپاهیامون.احسنت به نیروی گردان قسام.آفرین به مردم فلسطین.همتونو دوس دارم خیلی. آفرین به پدرم آقای سلامی و شماعموحاجی زاده سرتون سلامت. دوستون دارم خیلی زیاد
Iran (Islamic Republic of)
سورنا
۱۶:۱۵ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
ماشالله به بچه های با غیرت ایرانی وهمه ی مسلمانان سنی وشیعه آگاه وبا بصیرت.پرچم ایران واسلام همیشه بالاست
آخرین اخبار