دبیر هئیت عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی خراسان جنوبی گفت:روز گذشته، نتایج افراد تأیید صلاحیت شده در انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا به بخشداران اعلام شد.

حسین پور دبیر هییت عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بیرجند،گفت: در آخرین روز از اردیبهشت ماه امسال، رسیدگی به صلاحیت داوطلبان شورا‌های اسلامی روستا و مناطق عشایری به پایان رسید و دیروز نتایج تأیید صلاحیت شده‌ها به بخشداران اعلام شد.

او افزود: از تاریخ ۱۴۰۰/۳/۲ بخشداران مهلت دارند نتایج افراد رد صلاحیت شده را به داوطلبان اعلام کنند و افرادی که رد صلاحیت شدند نیز ۴ روز مهلت دارند از طریق فرمانداری‌ها به هیئت‌های نظارت مراجعه و درخواست اعتراض خود را تحویل دهند.

حسین پور با اشاره به رعایت قانون در تأیید صلاحیت افراد متقاضی تصریح کرد: افرادی که صلاحیت آن‌ها احراز نشده است، ۴ روز مهلت دارند با مراجعه به هیئت‌های نظارت در فرمانداری‌ها و شهرستان‌ها اعتراض خود را تحویل دهند.

دبیر هئیت عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: هیئت‌های نظارت ده روز مهلت دارند صلاحیت افرادی که صلاحیت آن‌ها در هیئت‌های اجرایی و نظارت مشخص نشده بررسی کنند.

انتهای پیام / س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.