معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان فعالیت تبلیغاتی انتخابات در فضای بسته را ممنوع و فعالیت در فضا‌های باز را مجاز اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ولی اله حیاتی معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان با تاکید بر ممنوعیت فعالیت تبلیغاتی در فضا‌های بسته گفت: فرمانداران شهرستان‌ها با همکاری شبکه‌های بهداشت در ۴۸ ساعت آینده باید مکان‌هایی که دارای شرایط مناسب بهداشتی و روباز هستند را برای فعالیت تبلیغاتی نامزد‌های انتخاباتی تعیین و معرفی کنند.

او با اشاره به اینکه باید همه تلاش برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در این دوران انجام شود، اظهار داشت: در هیچ مکان بسته‌ای نباید فعالیت تبلیغاتی انتخابات صورت گیرد و در هر مکان تبلیغاتی حضور جمعیت تا ۳۰ درصد ظرفیت مکان مجاز است.

حیاتی بر برخورد جدی و قانونی با داوطلبانی که از قوانین سرپیچی می‌کنند، تاکید و تصریح کرد: طبق اعلام ستاد ملی کرونا زمان اخذ رای در روز رای گیری، از ساعت ۷ صبح روز ۲۸ خرداد تا ۲ بامداد روز بعد خواهد بود و از هم اکنون فرمانداران و مسوولان مربوطه نسبت به آماده سازی شعب اخذ رای، خط کشی و رعایت نکات شیوه نامه‌های بهداشتی در این شعب اقدام کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.