مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت نام کلاس اولی ها در استان در سال جدید آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، هادی زارع پور مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد جزئیات ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان در امسال را تشریح کرد.
 
زارع پور در جلسه کارگروه ثبت نام دانش آموزان گفت: ثبت نام پایه اولی‌ ها از امروز شنبه اول خردادماه ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و والدین دانش آموزان باید به ۲ طریق حضوری و الکترونیکی از سامانه پادا وسیدا، فرزندان خود را ثبت نام کنند.
 
او افزود: با توجه به دستورالعمل وزارت آموزش وپرورش ثبت نام از اول خردادماه آغاز و تا پایان مردادماه امسال  انجام خواهد شد.
 
مدیرکل آموزش وپرورش استان گفت: اولیا دانش آموزان به منظور ثبت نام می‌توانند با ورود به سامانه سیدا و درگاه پادا به نشانی www.pada.medu.ir ثبت نام فرزندان خود را انجام دهند.
 
زارع پور با تأکید بر اینکه اولیا می‌توانند مدارک مورد نیاز ثبت نام دانش آموزان را در این سامانه بارگذاری کنند اضافه کرد: با توجه به این فرآیند نیاز به حضور خانواده‌ ها در مدارس نیست.
 
او گفت: ثبت نام برای مدارس شاهد در پایه اول نیز از طریق سامانه سجا انجام می‌شود.
 
علی زهرایی معاون آموزش ابتدایی ودبیر ستاد ثبت نام کهگیلویه وبویراحمد هم گفت: به منظور نظارت بر فرآیند ثبت نام، سئوالات وسایر موارد، ستاد ثبت نام مستقر در معاونت آموزش ابتدایی استان آماده پاسخگویی است.
 
زهرایی افزود: ثبت نام دانش آموزان در محل تحصیل به صورت خودکار انجام می‌شود وثبت نام دانش آموزانی که مدرسه و دوره تحصیلی آنان تغییر می‌کند نیز از طریق سامانه پادا انجام خواهد شد.
 
او در ادامه از والدین خواست از امروز با مراجعه حضوری به نزدیکترین مدرسه محل سکونت خود برای سنجش کودکان وثبت نام آن‌ها در پایه اول اقدام کنند.
 
دبیر ستاد ثبت نام استان با بیان اینکه کلاس اول پایه حساس برای ورود به سیستم آموزش وپرورش است گفت: طبق تحقیقات دانش آموزانی موفق هستند که همراهی والدین خود را داشته باشند.
انتهای پيام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.