مدیر آموزش و پرورش هندیجان:

نکات بهداشتی در حوزه‌های امتحانی هندیجان رعایت می‌شود

عباسی گفت: در بازدیدی که از حوزه‌های امتحان‌های نهایی در هندیجان انجام شد، شیوه نامه‌های بهداشتی به خوبی رعایت می‌شوند.

قاسم عباسی مدیر آموزش و پرورش هندیجان در حاشیه بازدید از حوزه‌های امتحان‌های نهایی پایه نهم و دوازدهم در شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بحمدالله با همکاری خوب شبکه بهداشت و درمان شیوه نامه‌های بهداشتی به طور دقیق در محل‌های برگزاری آزمون رعایت می‌شوند.

او با بیان اینکه قانون برگزاری حضوری امتحان‌های نهایی به صورت سراسری در استان خوزستان و کشور در حال اجرا است، افزود: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس و ابتلای دانش آموزان، فاصله گذاری اجتماعی برقرار است و حوزه‌های امتحانی پس از پایان هر آزمون ضدعفونی شده و تا امتحان بعدی پلمب می‌شوند.

عباسی از همکاری دانش آموزان در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی شامل؛ استفاده از ماسک، همراه داشتن مواد ضدعفونی کننده و وسایل شخصی تشکر کرد و بیان داشت: دانش آموزان آرامش خود در طول برگزاری امتحان حفظ کنند و والدین در این زمینه هیچگونه نگرانی نداشته باشند، زیرا نظارت دقیق بر حوزه‌ها انجام می‌شود.

براساس این گزارش؛ در بازدید از محل‌های برگزاری امتحان‌های نهایی دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم هندیجان، کارشناسان سازمان آموزش و پرورش خوزستان، کارشناسان سازمان آموزش و پرورش استان، احمدی نبی و سروری از اداره بازرسی و آموزش ابتدایی استان قنواتی کارشناس بهداشت مدارس هندیجان حضور داشتند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.