وزارت آموزش و پرورش فلسطین اعلام کرد در تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی ۲۷ دانش‌آموز فلسطینی شهید شدند و به ۴۶ مدرسه این کشور آسیب وارد شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری سبق ۲۴، صادق الخضور، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش فلسطین اعلام کرد در پی تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم این کشور ۲۷ دانش‌آموز شهید شدند که از این تعداد ۲۲ تن از غزه و ۵ دیگر از کرانه باختری هستند.

الخضور در مصاحبه‌ای که با رادیو صدای فلسطین داشت گفت: علاوه بر شهادت ۲۷ دانش‌آموز نزدیک به ۴۶ مدرسه هم آسیب وارد شده است همچنین ادارات آموزش و پرورش در شمال و غرب غزه تخریب شده‌اند.

الخضور افزود: این تجاوزات باعث شد به روند بهبود سیستم آموزشی که به دلیل شیوع ویروس کرونا افت پیدا کرده بود آسیبی جدی وارد شود.

سخنگوی آموزش و پرورش فلسطین با اشاره به اینکه در خلال حملات رژیم صهیونیستی به غزه برخی از مدارس به پناهگاه تبدیل شده بودند اعلام کرد از سرگیری روند آموزشی در این مدارس به طول می‌انجامد.

دیروز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد: پس از بیرون کشیدن اجساد شماری دیگر از شهدا از زیر آوار، شمار شهدای ۱۱ روز حمله رژیم صهیونیستی به غزه تا این لحظه به ۲۴۳ نفر افزایش یافته است.

کابینه رژیم صهیونیستی ساعت ۲ صبح جمعه به وقت غزه آتش‌بس در غزه و شکست خود برابر مقاومت فلسطین را اعلام کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی گل محمدی
۱۵:۵۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
صهیونیست های وحشی ، مرگ برشما که به اسم دین یهود به یهودیان خیانت میکنید و باهمه ی ادیان و انسانها جنایت و ستم میکنید .
آخرین اخبار