حناچی گفت: یکی از اتفاقات خوبی که در حال رخ دادن است، عرضه سهام شهروند در بورس است که هم به انضباط مالی و هم به منابع سهامداران کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران در مراسم افتتاح چهل وسومین شعبه فروشگاه شهروند اظهار کرد:امروز مراسم افتتاح شعبه شهروند سهروردی بود که نقش زیادی در مناطق مرکزی و شمال شرق تهران خواهد داشت. به زودی سه شعبه دیگر هم افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد:همکارانمان در شهروند توسعه ۱۲۰ درصدی در یک دوره سه ساله را پیش بینی کرده اند و عمدتا در محدوده استان تهران و البرز این اتفاق خواهد افتاد و البته این توسعه برای دیگر شهر‌ها هم پیش بینی شده است.

حناچی گفت: یکی از اتفاقات خوبی که در حال رخ دادن است، عرضه سهام شهروند در بورس است که هم به انظباط مالی و هم به منابع سهامداران کمک خواهد کرد. همه سهام شهروند واگذار نخواهد شد و سهم بخش نهاد عمومی هم برای سیاست گذاری باقی خواهد ماند و به شکل سهام عام خواهد بود. چارچوب‌ها بر پایه بورس است و خیلی محکم‌تر از چهارچوب‌هایی است که ما معمولا اجرا می‌کنیم.

شهردار تهران درباره تذکر یکی از اعضای شورای شهر درباره کیفیت گوشت‌های عرضه شده در فروشگاه شهروند، افزود:بنده وارد جزئیات نمی‌شوم، ولی همکارانمان معمولا کنترل کیفی دارند، خودشان هم خرید نمی‌کنند و این کار معمولا از طریق شرکت‌هایی است که محصولاتشان را عرضه می‌کنند.

وی درباره افتتاح ایستگاه‌های جدید مترو تصریح کرد: در هفته آینده احتمالا دو ایستگاه جدید را با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهیم کرد و به قول‌هایی که داده ایم جامع عمل خواهیم پوشاند. بنای ما بر این است که امسال هم به همین تعداد به ایستگاه‌های مترو اضافه کنیم.

انتهای پیام /

برچسب ها: شهرداری تهران ، مترو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار