سرپرست معاونت خدمات شهر شهرداری کرج گفت: روزانه دو هزار لیتر آب‌ژاول به منظور افزایش توان مقابله با کرونا در کرج تولید می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، ناصر حاج محمدی، سرپرست معاونت خدمات شهر شهرداری کرج در مراسم رونمایی از طرح های زیست‌محیطی شهرداری کرج، گفت: روزانه دو هزار لیتر آب‌ژاول برای توزیع در مناطق و سازمان‌های تولید می‌شود؛ با راه‌اندازی این طرح توانسته‌ایم بسیاری از هزینه‌ها که برای گندزدایی شهر در خصوص پیشگیری و مقابله با کرونا استفاده می‌شد را کاهش دهیم.

او افزود: با تلاش مسئولین مدیریت شهری شهرداری کرج توانستیم سامانه پایش آلودگی هوا را از چهار دستگاه به هفت‌دستگاه افزایش دهیم تا سطح آلودگی هوا به‌صورت آنلاین به نمایش درآید.

سرپرست معاونت خدمات شهر شهرداری کرج گفت: همچنین با نصب دو نمایشگر در میدان جمهوری و چهارراه حدادی شهروندان می‌توانند به‌صورت شفاف و لحظه‌ای اطلاعات مربوط به کیفیت هوا را مشاهده کنند.

او افزود: این سه ایستگاه در سامانه پایش کیفی هوا قرار دارند و این امکان فراهم است تا مردم بتوانند به‌صورت لحظه‌ای وضعیت کیفیت هوا را مشاهده کنند.

حاج محمدی از انعقاد دو تفاهم‌نامه با اداره کل محیط‌زیست خبر داد و گفت: این تفاهم‌نامه‌ها در خصوص راهبری ایستگاه سنجش هوا منعقدشده است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار