فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: در عملیاتی مشترک ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان‌های نظرآباد و زاهدان در استان سیستان و بلوچستان، ۲ سوداگر مرگ دستگیر و کامیون حامل ۱۵۰ کیلوگرم تریاک و هروئین توقیف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ فرج الله اسداللهی، فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر این که یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر اقدام به خرید عمده مواد مخدر در استان‌های جنوب شرقی کشور کرده و قصد انتقال آن به استان‌های مرکزی از جمله استان البرز را دارد، بررسی موضوع در دستورکار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نظرآباد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد افزود: با تکمیل رصد اطلاعاتی و اطمینان از صحت خبر، موضوع به پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان زاهدان اعلام شد و ماموران آن پلیس پس از شناسایی مخفیگاه متهم تحرکات وی را تحت مراقبت‌های ویژه قرار دادند.

سرهنگ اسداللهی افزود: مراقبت‌های ویژه پلیسی ادامه داشت تا اینکه متهمان مواد مخدر خریداری شده را در یک دستگاه کامیون جاسازی کرده و حرکت خود به سمت استان‌های مرکزی را شروع کردند.

اوگفت: در ادامه ماموران در یک فرصت مناسب وارد عمل شده و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه کامیون حامل مواد و پژو ۴۰۵ اسکورت آن را متوقف و ۲ سرنشین آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: در بازرسی از خودرو حامل مواد مخدر ۱۳۱ کیلوگرم تریاک و ۱۸ کیلو و ۶۰۰ گرم هروئین که به صورت حرفه‌ای در محموله خاک معدن جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ اسداللهی بیان این که هر ۲ متهم پس از تحقیقات پلیسی برای انجام مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند افزود: شهروندان می‌توانند هرگونه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص عملکرد پلیس از طریق سامانه ۱۹۷ (پل ارتباطی مردم با پلیس) اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ ر. ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.