معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان از دستور ویژه فرمانده انتظامی استان برای دستگیری عامل تبرکشی در گرگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سرهنگ رضا رضی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان گفت: شب گذشته به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری شدید در کمربندی گرگان حوالی خط زنگیان، بلافاصله ماموران آگاهی و اطلاعات کلانتری ۱۳ شهرستان به محل اعزام شدند.

او افزود: با حضور پلیس در محل و برابر اعلام حاضران مشخص شد راننده و سرنشین یک دستگاه پژو پارس با راننده خودرو پژو آر دی درگیر و با ضربات تبر او را مجروح کرده و از محل متواری شده اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان با بیان اینکه مجروح بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شد، گفت: با حضور ماموران در بیمارستان مشخص شد مضروب به دلیل ضربات تبر از چند ناحیه پا، دست و کمر و سر مجروح شده و حال عمومی او رضایت بخش نمی‌باشد.

این مقام انتظامی افزود: با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ماموران، هویت ضاربان شناسایی و تلاش برای دستگیری آنان از نخستین لحظات وقوع درگیری در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ رضی گفت: طی بررسی‌های ماموران مشخص شد ضاربان و مجروح از دوستان چندین ساله بوده اند که به دنبال یک سری اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر شده اند.

او با اشاره به پیگیری و دستور فرمانده انتظامی گلستان برای دستگیری هر چه سریع تر عامل تبرکشی، گفت: پرونده در اختیار تیمی ویژه از ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفته است.

این مقام انتظامی با هشدار به هنجارشکنان و مخلان امنیت جامعه، تاکید کرد: پلیس قاطعانه در برابر اینگونه اقدامات ایستاده و برابر قانون و مقتدرانه برخورد خواهد کرد.

محمد حمیدی فرماندار مرکز استان گلستان نیز در اینباره گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم سرنشین یک خودروی سواری واقع در کمربندی گرگان، حال فرد آسیب دیده مساعد گزارش شده است و اکنون در یکی از بیمارستان‌های گرگان تحت مراقبت‌های درمانی قرار دارد.

او ادامه داد: برخورد قانونی با ضاربان در دستور کار مقامات محترم قضایی و انتظامی قرار دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.