مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آزادی ۳۰ محکوم مالی جرائم غیر عمد در دو ماهه ابتدایی امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید مسعود عظیمی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد، گفت: از ابتدای امسال تا کنون تعداد ۳۰ مددجوی محکوم مالی جرائم غیر عمد از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

او افزود: کل مبلغ بدهی این مددجویان ۲۰۳ میلیارد ریال بوده که  معادل ۱۷۳ میلیارد ریال از آن از سوی کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ شده و با پرداخت مبلغ ۳۰ میلیارد ریال زمینه آزادی این ۳۰ محکوم مالی از زندان‌های استان فراهم شده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد بیان کرد: از این تعداد آزادی تعداد پنج مددجو با انجام مشاوره و اصلاح ذات البین از سوی مددکاران این ستاد و تعداد ۲۵ مددجو با پرداخت از منابع، شامل کمک‌های خیرین و نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات بانک‌های عامل از زندان آزاد شده اند.

او بیان کرد: از این تعداد آزاد شده ۱۷ مددجو مربوط به محکومین مالی، شش مددجو محکوم مهریه، شش مددجو محوم نفقه و یک مددجو محکوم پرداخت به دیه بودنده اند.

عظیمی ضمن تقدیر از خیرین و نیکوکاران استان یزد به دلیل کمک به ستاد دیه استان در ایام ماه مبارک رمضان گفت: در سال جدید با توجه به این موضوع که امکان برگزاری جشن‌های گلریزان به صورت حضوری مقدور نبوده و ستاد دیه استان یزد اقدام به برگزاری جشن‌های گلریزان به صورت اینترنتی و مجازی و همینطور ساخت برنامه تلویزیونی ماه مهربانی و پخش آن همه روزه از طریق شبکه استانی یزد نمود که مبلغ ۲۳ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال از سوی نیکوکاران، به حساب ستاد دیه استان واریز شده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان افزود: هم اکنون تعداد ۸۳ محکوم مالی در زندان‌های استان به سر می برند که چشم انتظار کمک نیکوکاران و خیرین استان هستند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: ستاد دیه ، محکوم مالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.