پلیس آمریکا اعلام کرد بر اثر تیراندازی در خیابانی در نیویورک، یک نوجوان کشته و ۲ نفر مجروح شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک تایمز،در دو حادثه تیراندازی در نیویورک در روز جمعه، بر اثر اصابت گلوله یک نوجوان کشته و دو نفر مجروح شدند.

این تیراندازی‌ها در حوالی ساعت ۹ شب در خیابان واشنگتن نیویورک صورت گرفت.

به گفته پلیس یک زن ۴۱ ساله که در خارج از منزل در رستوران مشغول غذا خوردن بود، از ناحیه چشم بر اثر  اصابت گلوله آسیب دید و همچنین مرد ۳۱ ساله‌ای که در حال پیاده روی بود از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

به گفته پلیس، این تیراندازی‌ها در اثر یک درگیری در پارک مجاور صورت گرفته و در پی آن یک نوجوان ۱۷ ساله دستگیر و اسلحه او توقیف شده است.

پلیس نیویرک توضیح داد که نیم ساعت بعد از این تیراندازی، در جای دیگری از نیویورک، یک جوان ۱۸ ساله که در خیابان بود گلوله به ناحیه گلو  او اصابت کرد و در بیمارستان جان خود را از دست داد. ماموران در جستجوی قاتل او هستند.

به گفته پلیس در همان شب، در نیویورک، چندین تیراندازی صورت گرفت، اما کسی زخمی نشد.

با نزدیک شدن به بازگشایی کامل شهر نیویورک و برداشته شدن قرنطینه، برخی از مقامات نگران هستند که افزایش این نوع خشونت‌ها می‌تواند در جذب توریست تاثیر منفی داشته باشد.

رؤسای پلیس شهر نیویورک قبلاً اصلاح قانون وثیقه را که سال گذشته به اجرا درآمد، عامل بازگشت مجرمان به خیابان‌ها می‌دانند، اما شواهد کمی وجود دارد که افراد آزاد شده از زندان در پشت جنایات جدید باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار