رئیس هیئت جودوی استان اصفهان گفت: انتخاب هیئت جودوی اصفهان به‌عنوان برترین هیئت کشور، نتیجه تلاش‌های یک‌سال گذشته بود.

حمیدرضا عصارزادگان رئیس هیئت جودوی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در رابطه با انتخاب هیئت جودو به‌عنوان برترین هیئت جودوی کشور گفت: این مقام که توسط فدراسیون جودوی ایران داده شد نتیجه تلاش‌های یک‌سال گذشته بود که علی‌رغم امکانات کم در جهت ارتقای کیفیت و کمیت این رشته تلاش بسیاری شد.

او افزود: همچنین در رده‌های نوجوانان و جوانان را به‌شکلی ویژه برپا و استعدادیابی جودو را هم ایجاد کردیم. یک سالن در خانه جودوی استان و سه سالن در شهرستان‌های گلپایگان، تیران و مبارکه ایجاد کردیم.

عصارزادگان درخصوص شرایط این ورزش در یک‌سال گذشته خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت‌های یک‌سال اخیر و شرایط قرمز استان به‌صورت مجازی خیلی‌محدود دوره‌های آموزشی را برگزار و پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا را صددرصد رعایت کردیم.

رئیس هیئت جودو با اشاره به دستاورد استان در سال اخیر اظهار داشت: استان اصفهان در مسابقات کشوری سال‌گذشته که در تهران برگزار شد با ۱۴ورزشکار مقام دوم را کسب کرد؛ هرچند می‌توانستیم در رده اول قرار بگیریم، اما چند ورزشکار بزرگمان را به‌دلیل حضور در مسابقات نظامی در اختیار نداشتیم.

او در پایان درباره حضور ورزشکاران در مسابقات آتی گفت: آهن‌فروش، باجلان، روحانی، نیک‌اقبال، سجادی‌فر از ورزشکاران بزرگ ما هستند که قرار است دو نفر از آن‌ها برای رقابت‌های پیش‌رو در ایتالیا در مسابقات مقدماتی تهران به‌مصاف رقیبان بروند.

 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.