برازجانی‌ها در گرم‌ترین ساعات شبانه روز گذشته دمای ۴۸ درجه سلسیوس را تجربه کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۳۱ اردیبهشت یعنی آخرین روز دومین ماه بهار، از میان ۱۲ ایستگاه هواشناسی استان، ۱۰ ایستگاه دمای ۴۰ درجه و بالاتر را ثبت کردند که در این میان برازجان مرکز شهرستان دشتستان با ۴۸ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهر بود.

هادی سالاری افزود:در شبانه روز گذشته کمترین دما با ۲۳ درجه سلسیوس از عسلویه در جنوب و بندر امام حسن در شمال استان به ثبت رسید.

او ادامه داد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا اواسط هفته در اغلب ساعات وضعیت جوی و دریایی استان به نسبت آرام است؛ بنابراین در این مدت وزش ملایم باد در ساعاتی از بعدازظهر، غبار محلی و در برخی نقاط نیز مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در استان و بر روی دریا خواهد بود.


بیشتر بخوانید


این کارشناس هواشناسی گفت: تا فردا جهت وزش باد بیشتر جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ و در ساعاتی از بعدازظهر تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

سالاری عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۶:۰۵، جزر اول ساعت ۱۲:۰۰، مد دوم ساعت ۱۷:۴۰ و جزر دوم ساعت ۲۳:۴۵ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.