رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از آغاز واکسیناسیون کرونا برای گروه سنی ۷۰ تا ۷۵ سال در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: از امروز یکم خردادماه ۱۴۰۰، واکسیناسیون کرونا برای گروه سنی ۷۰ و ۷۵ سال در تمامی شهرستان‌های استان مرکزی و چهار مرکز شهر اراک آغاز شد.

جمالیان افزود: با اضافه شدن یک مرکز واکسیناسیون دیگر در شهر اراک تعداد مراکز تزریق واکسن کرونا در اراک به ۴ مرکز رسید.

این ۴ مراکز عبارتند از:

  1. سالن ورزشی یادگار امام - کوی رضوی (گردو)
  2. سایت واکسیناسیون خودرویی- دانشکده فنی امیرکبیر
  3. سالن ورزشی شهید ساکی واقع-خیابان دانشگاه بلوار کشاورز، معاونت بهداشتی
  4. پایگاه مدیریت بحران منطقه ۵ شهرداری اراک - انتهای خیابان قائم مقام-روبروی سپاه روح الله-جنب استخر شهرداری

او اشاره به اینکه قرار است بیش از ۲ هزارو۵۰۰ نفر در گروه سنی ۷۰ تا ۷۵ سال مراجعه کنند ادامه داد: از مردم عزیز خواهشمندیم به منظور جلوگیری از ایجاد ازدحام که بستر مناسبی برای انتقال ویروس کرونا است تنها مطابق دعوت تلفنی به مراکز مراجعه نمایند و از حضور غیر هماهنگ شده جدا پرهیز نمایند.

جمالیان تصریح کرد: گروه سنی بالای ۷۵ سال هم که تاکنون به هر دلیلی موفق به دریافت واکسن کرونا خود نشده اند، می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی به یکی از چهار مرکز ما جهت انجام واکسیناسیون مراجعه کنند.

او تاکید کرد: در حال حاضر انجام هر چه سریعتر واکسیناسیون کرونا یکی از راه‌های موثر در کاهش آمار ابتلا و مرگ و میر کرونا است، اما تا انجام روند کامل واکسیناسیون نیاز است که همچنان نکات بهداشتی به دقت اجرا شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: افراد حتی در صورت زدن واکسن تا انجام کامل روند واکسیناسیون و واکسینه شدن اکثریت گروه‌ها باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.