اجتماع حداقلی در جامعه و تبلیغات حداکثری در فضای مجازی باید مدنظر همه کاندیدا‌ها و ستاد‌های انتخاباتی باشد.

عباس رضایی استاندار اصفهان در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: ۱۵ ماه است که با کرونا دست و پنجه نرم می‌کنیم و حال موضوع مهمی که پیش رو داریم موضوع انتخابات است، در این عرصه مهم ما دو مسئولیت مهم داریم یک حفظ سلامت و جان مردم و دوم برگزاری انتخابات با شکوه.


او افزود: امروز در جلسه ستاد ملی کرونا برای انتخابات تصمیمات مهمی گرفته شد، تبلیغات در اتخابات بسیار مهم است، اما جمعیتی که قرار است در این تبلیغات شرکت کند  و همه شرایط انتخاباتی باید با رعایت کامل تمهیدات کرونایی ابلاغ شده از سوی ستاد ملی کرونا  باشد.


استاندار ادامه داد: هم کاندیدا‌ها هم ستاد‌های تبلیغاتی آن‌ها باید از تجمعات جلوگیری کنند و ما باید اجتماع حداقلی و تبلیغات حداکثری در فضای مجازی داشته باشیم.


رضایی بیان کرد: از مهم‌ترین تصمیماتی که در این جلسه برای انتخابات گرفته شد می‌توان به نرم افزار شعبه یاب برای یافتن خلوت‌ترین شعبه برای رای گیری اشاره کرد که قابل نصب روی گوشی همه شهروندان است و همه می‌توانند مناسب‌ترین شعبه برای رای دادن را انتخاب کنند.


او گفت: از موارد دیگر می‌توان به افزایش ساعت‌های رای گیری اشاره کرد که وزارت کشور درباره آن تصمیات لازم را ابلاغ می‌کند و قرار شده انتخابات از ۶ صبح الی ۱۲ شب بر قرار باشد و امکان دارد مصوبه ستاد ملی کرونا درباره اینکه مدت زمانی به ساعت انتخابات اضافه شود به استان‌ها ابلاغ شود.


استاندار اصفهان افزود: افزایش صندق‌های رای گیری و تعداد شعبات هم نکته مهم دیگری است که قرار است در جریان رای گیری انجام شود.


رضایی ادامه داد: البته مردم هم باید از هر نوع تجمع جلوگیری کنند و همه شیوه نامه‌ها را با دقت رعایت کنند. از مردم بزرگوار اصفهان هم تقاضا داریم با همکاری خود ما را در این عرصه یاری کنند.


او در پایان گفت: تا کنون ۵ میلیون دوز واکسن در کشور توزیع شده و قرار است در روز‌های آینده، تزریق روزانه واکسن از ۱۰۰ هزار نفر به ۵۰۰ هزار نفر افزایش یابد.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۰۱ خرداد ۱۴۰۰
مهم ترین دغدغتون نبود آب تو زاینده رود باشه نه انتخابات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۰۱ خرداد ۱۴۰۰
سلامت مردم مگه ارزش داره؟