امکان انتقال چت‌ها به شماره دیگر در واتس اپ

واتس اپ اعلام کرد اگر کاربران قوانین وضع شده جدید در واتس اپ را قبول کنند قابلیت‌های جالبی را دریافت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در صورت عدم رعایت قوانین وضع شده در WhatsApp، چت کردن در این پیامرسان ممکن است سخت باشد. در حال حاضر، اگر می‌خواهید چت‌های خود را از طریق نصب جدید WhatsApp بازیابی کنید، باید پشتیبان قبلی را در دستگاه خود یا سرویس ابری دلخواه داشته باشید، و این باید از یک شماره تلفن یکسان و از یک سیستم عامل باشد (پشتیبان گیری Android می‌تواند فقط در Android بازیابی شود و پشتیبان گیری iOS فقط در iOS قابل بازیابی است). چند هفته پیش درمورد اینکه که واتس اپ در تلاش است تا از طریق iOS به Android و بالعکس امکان گپ زدن را فراهم کند، صحبت‌هایی بود، اما سابقه چت همچنان به شماره تلفن کاربر گره خورده است. اکنون، WhatsApp ممکن است به شما اجازه دهد تاریخچه گپ خود را به شماره تلفن دیگری نیز منتقل کنید.

این مورد توسط WABetaInfo، سایتی که به کاوش ویژگی‌های منتشر نشده WhatsApp اختصاص داده شده، مورد تمسخر قرار گرفت و آن‌ها تصاویر جدیدی از ابزار مهاجرت iOS به Android را کشف کردند، از جمله "انتقال چت به شماره دیگر " پیوندی که احتمالاً شما را به ابزاری مشابه رهنمون می‌کند تا گپ‌های شما را انتقال دهد و آن‌ها را به شماره تلفن جدیدتان متصل کند. این امر به ویژه در صورتی که به تلفن هوشمند جدیدی منتقل شده اید و به هر دلیلی نمی‌توانید شماره تلفن فعلی خود را بیاورید بسیار مفید است. به این ترتیب می‌توانید به جای اینکه یک حساب WhatsApp جدید خالی کنید، گپ‌های خود را حفظ کنید.

به زودی امکان انتقال چت ها به شماره تلفن دیگر در WhatsApp ایجاد می شود

به زودی امکان انتقال چت ها به شماره تلفن دیگر در WhatsApp ایجاد می شود

همچنین WhatsApp از قبل ویژگی تعویض شماره تلفن را در پلتفرم خود داشت و چت‌ها را پاک نمی‌کرد، بنابراین به شما امکان می‌دهد چت‌های خود را از یک تلفن به تلفن دیگر منتقل کنید. با این حال، این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا زمانی که تغییر شماره تلفن در همان تلفن انجام می‌شود، چت‌های خود را حفظ کنید. این ابزار احتمالاً برای این نوع انتقال‌های بین دستگاهی مناسب‌تر است، خصوصاً اینکه در ابزار انتقال از طریق پلتفرم یکپارچه شده است. در مورد iOS، فقط زمانی می‌توانید این فرآیند را شروع کنید که تلفن Android جدیدی را به حساب WhatsApp خود پیوند دهید و همه چیز به دستگاه دریافت کننده، از جمله رسانه منتقل شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۰۱ خرداد ۱۴۰۰
بنام خدا
با عرض سلام
خواهشمندم خواهران درحضورمردنامحرم ازجوراب ضخیم بجای جوراب نازک زنانه پانما در رنگ های مختلف استفاده نمایند
باتشکر
التماس دعا