صحنه عجیب پرواز یک یوفو بر فراز اقیانوس

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است پرواز یک یوفو بر فراز اقیانوس را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تاکنون گزارش‌های مختلفی از رویت یوفو یا همان «شیء پرنده ناشناس»، در سراسر جهان منتشر شده است، اما کسی منشاء دقیق آن‌ها را نمی‌داند. در حالی که به گمان برخی این اشیاء پرنده تکنولوژی پیشرفته برخی کشور‌های جهان هستند، اما برخی ماهیت آن‌ها را فرازمینی و متعلق به موجودات فضایی می‌دانند.

اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده ناپدیدشدن یک یوفو را در آب‌های سواحل کالیفرنیا نشان می‌دهد. این ویدئو توسط «جرمی کوربِل»، فیلمساز و علاقه‌مند به یوفو منتشر شده است. این ویدئو که توسط یک ناو آمریکایی در جولای سال ۲۰۱۹ در سواحل سن دیگو تهیه شده یک شیء پرنده سیاه رنگ را بر فراز اقیانوس نشان می‌دهد. در این ویدئو که توسط دوربین اینفرارد تهیه شده صدای یک نظامی آمریکایی شنیده می‌شود که پس از ناپدیدشدن یوفو در آب اقیانوس می‌گوید: «این (یوفو) وارد آب شد.»


بیشتر بخوانید


بنا به گزارش NBC News وزارت دفاع آمریکا تایید کرد که این ویدئو توسط نظامیان این کشور تهیه شده است. این ویدئو توسط پنتاگون بازبینی شده است. سال گذشته نیز پنتاگون به صورت رسمی سه ویدئوی کوتاه از یوفو‌ها را منتشر کرد که توسط خلبانان نیروی دریایی ارتش این کشور در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵ تهیه شده بود.

گفتنی است؛ این ویدئو پس از انتشار در توئیتر تاکنون بیش از ۹۷۰ هزار بیننده داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا مرادی کشاورز
۱۶:۱۷ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
با سلام و عرض ادب
اینجانب مولف کتاب قرآن ام الکتاب
مثلث برمودا، اهرام ثلاثه و بشقاب پرنده ها موجوداتی آشنا که کتاب توسط نشر دستان به چاپ رسید هستم.
حدود سه سال روی این موضوعات تحقیق کردم و به کشورهای مختلف سفر کردم یا مکاتبه داشتم.
ماحصل تحقیق این شد که چنانچه نوک هرم الاهرم از اهرام ثلاثه مصر در شهر جیزه مصر را به عنوان نصف النهار مبدآ در نظر بگیریم در 110 درجه غربی مثلث برمودا قرار دارد و در 110 درجه شرقی مثلث اژدها در دریای ژاپن قراردارد.
قبری که داخل این هرم قراردارد و خالی است مربوط به حضرت ادریس نبی است که در قرآن سوره مریم امده است و رخ قبر به سمت بیت المقدس است. این نشان میدهد که اهرام توسط یکتاپرستان ساخته شده نه فراعنه.
افتخارم این است که این اولین نظریه ای است که در شرق توسط یک ایرانی داده شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
اقا چرا همیشه تصاویر از یوفوها انقدر بیکیفیت هست تو این دوران تکنولوژی
Germany
سعید
۲۰:۳۴ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام چون فاصلشون زیاده معمولا
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۹:۱۹ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
خیلی عجیب بود . موجودات فضایی به طور پنهانی با سفینه هاشون در اعماق دریا و اقیانوس رفت و آمد میکنند. من چندین فیلم دیدم که یوفوها وارد دریا میشن!.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۰۸ دی ۱۴۰۰
یوفو در کار نیست.
این ها همه توسط پروژه بلو بیم ساختند.