به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اعلام کرد: یکی از مسائلی که در تمامی برهههای زمانی در سطح بازار وجود داشته حضور برخی افراد سود جو در جهت نیل به سودهای غیر متعارف و اجحاف به مصرف کنندهها بوده است.
در این جهت مبارزه و مقابله با این دسته از افراد امری واجب بوده که میتواند سبب ایجاد نظم در بازار و باعث آسودگی خاطر مصرف کنندگان گردد.
بر اساس قانون، مبارزه با تخلفات اقتصادی به عهده سازمان حمایت از مصرف کنندگان گذاشته شده که یکی از راههای طرح شکایت تماس با تلفن ۱۲۴ میباشد.
شهروندان در اقصی نقاط کشور میتوانند جهت ارائه گزارش پیرامون موضوعات تخلف در حوزه بازار از قبیل گرانفروشی، عدم صدور فاکتور، عدم درج قیمت، عدم ارائه خدمات با تلفن ۱۲۴ تماس و یا گزارش خود را به سامانه www. ۱۲۴.ir ارسال کنند.
انتهای پیام/س