معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزیده شدن نمایش «عروس برفی» در رویداد سراسری «فصل امید» خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، آقای جوادی معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزیده شدن «عروس برفی» در رویداد سراسری «فصل امید» خبر داد و گفت: این نمایشنامه اثر ارزشمندی از هنرمند همدانی است که در نخستین دوره این برنامه تئاتری به عنوان یکی از بهترین‌ها شناخته شد.

او افزود : نمایشنامه «عروس برفی» به نویسندگی بهنام میرزایی از همدان در بخش مسابقه نمایشنامه نویسی به عنوان یکی از آثار برتر معرفی شد و دیپلم افتخار دریافت کرد.

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: «فصل امید» در ۲ بخش نمایش‌های صحنه‌ای و مسابقه نمایشنامه‌نویسی با موضوع کودک و نوجوان به تازگی برگزار و آئین اهدای جوایز برگزیدگان با حضور مدیرکل هنر‌های نمایشی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چند استان در بستر فضای مجازی اجرا شد.

جوادی خاطرنشان کرد: اداره کل هنر‌های نمایشی با همراهی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، این برنامه ویژه را به جهت تبعات شیوع ویروس کرونا و برگزار نشدن جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان و با هدف حمایت از آثار ویژه مخاطبان خردسال، تدارک دیده بود.

به گفته معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان سیدحسین فدایی حسین، بهرام جلالی پور و سهراب نیک فرجاد ارزیابی نهایی آثار نخستین رویداد مسابقه نمایشنامه نویسی فصل امید را بر عهده داشتند.

فراخوان برنامه «فصل امید» به عنوان جایگزین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان در ۲ بخش نمایش‌های صحنه‌ای و مسابقه نمایشنامه‌نویسی تیرماه ۱۳۹۹ منتشر شد.

همدان میزبان دائمی جشنواره بین المللی تئاتر کودک ونوجوان است که از سال گذشته اجرای این رویداد جهانی به تعویق افتاده است.

انتهای پیام/غ

برچسب ها: نمایش ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.