رزمایش مقابله با برق‌های غیرمجاز و دستگاه‌های استخراج رمز ارز در محدوده ۲۴ امور و ناحیه شرکت توزیع برق شیراز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: مانور جهادی رزمایش مقابله با برق‌های غیرمجاز و دستگاه‌های استخراج رمز ارز با هدف پیک سایی و کاهش بار غیرمجاز شبکه، در سراسر محدوده تحت مدیریت این شرکت به مدت دو روز برگزار شد.

محمدرضا منصوری صبا، یکی از اهداف اجرایی شدن این مانور که همزمان با سراسر کشور، عملیاتی شده است را، کمک به عبور بدون تنش و موفق از پیک بار تابستان ذکر کرد و افزود: اقدامات شرکت توزیع نیروی برق شیراز برای فراهم کردن بستر تامین برق مطمئن و پایدار مورد نیاز مشترکان، محدود به این مانور و همین دو روز نیست و تداوم داشته است.

منصوری‌صبا یادآور شد: در این مانور ۲۴ امور و ناحیه تحت مدیریت شرکت توزیع نیروی برق شیراز، مشارکت داشتند.

معاون توزیع نیروی برق شیراز همچنین گفت: یکی از اقدامات مد نظر در این مانور، تداوم کاهش ۵۰ درصدی بار روشنایی معابر است؛ البته طی ماه‌های گذشته کار تقلیل ۵۰ درصدی روشنایی در بخشی از معابر اجرایی شده است و در این مانور هم تداوم خواهد یافت.

او با یاداوری اینکه در این مانور جهادی تنها گروه‌های اجرایی حضور داشتند، گفت: در بخش غیرفنی این مانور نیز جمع آوری برق‌های غیرمجاز، دستگاه‌های استخراج رمز ارز و رفع افت ولتاژ‌های گزارش و رصد شده در دستور کار خواهد بود.

منصوری صبا خاطرنشان کرد: در این مانور، علاوه بر تکنسین‌ها، کارشناسان و مدیران برق، عوامل نیروی انتظامی، ضابطان قضایی و قاضی کشیک نیز حضور داشتند تا در صورت شناسایی موارد تخلف در موضوع برق غیر مجاز و استخراج رمز ارز، همزمان حکم قضایی صادر و اقدامات لازم انجام شود.

او با بیان اینکه برخی از موارد برق دزدی، استفاده غیرمجاز از شبکه و استخراج رمز ارز، توسط مردم گزارش و بعضا نیز طی رصدهایی، شناسایی شده است، گفت: عملیات مقابله با برق‌های غیرمجاز و دستگاه‌های استخراج رمز ارز، در سایر ایام خصوصا تابستان، به جد ادامه خواهد داشت.

معاون شرکت توزیع نیروی برق شیراز، با اشاره به برخورد شدید و قانونی با موارد شناسایی شده برق غیرمجاز و استخراج رمزارز، گفت: ماینر‌های کشف شده در این مانور ضبط شده و مالک یا مالکان، تحت پیگرد قانون قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.