۲۸ خرداد ۱۴۰۰ روز سرنوشت‌ساز ایرانیان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، کمتر از ۲۸ روز تا انتخابات ۱۴۰۰ باقیمانده و مردم ایران با آزمون مهم وسرنوشت‌ساز ریاست جمهوری، نمایندگان شورا‌های اسلامی شهر و روستا و همچنین در بعضی از استان‌های کشور انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی روبه‌رو هستند.


ارزش و اعتبار انتخابات به درست برگزیدن فرد یا افراد مربوط می‌شود تا براساس آن بتوان تحولی قابل قبول جامعه را در ساختار حوزه‌های مختلف کشور مشاهده کرد و بر این اساس می‌توان نتیجه گرفت که سرنوشت خوب به انتخاب درست مردم بستگی دارد.


فضای جامعه در حال نزدیک شدن به شور و هیجان انتخاباتی است و مردم آماده می‌شوند تا از حقی به نام رأی در نظام مردم سالاری دینی استفاده کنند و فرد و افراد مورد نظر خود را به کرسی ریاست جمهوری و شورا بنشانند.


انتخابات پیش رو از دو منظر قابل بررسی است؛ سیاستگذاری برای رفع مشکلات داخلی و تنظیم رفتار‌ها با در نظر گرفتن تحولات منطقه‌ای و بین المللی.

 


بیشتر بخوانید



اولویت منتخبان از دیدگاه مردم رفع مشکلات اقتصادی است و تحولات بین المللی هم نشان از عدم تمایل دولت‌های غربی به رفع تحریم‌های ظالمانه است، اما آنچه که عیان است مشارکت مردم در انتخابات برگ برنده جمهوری اسلامی در مواجهه با تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان است.


حضور مردم در انتخابات علاوه بر پس زدن دشمنان، قدرت چانه زنی نظام مقدس جمهوری اسلامی در جوامع بین المللی را تقویت می‌کند.


دشمنان و رسانه‌های بیگانه با تبلیغات منفی در تلاش هستند تا مردم را از صف‌های رای دور کرده و انتخابات را کمرنگ کنند، ولی حضور هوشمندانه و پرشور مردم در پای صندوق‌های رای امید دشمنان را به یاس تبدیل خواهد کرد.


یکی از افتخارات نظام اسلامی از بدو تاسیس تا کنون دخالت مردم در تعیین سرنوشت کشور با استفاده از انتخابات است و به برکت این نظام زمینه‌ای فراهم شده که مردم خودشان مسئولان را انتخاب کنند و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای امنیت کشور را افزایش می‌دهد و یکی از نکات مایوس کننده دشمنان است.

خرداد سرنوشت ساز

 

نگاه به انتخابات ۱۴۰۰ باید سرنوشت‌ساز باشد


حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: نگاه به انتخابات ۱۴۰۰ باید سرنوشت‌ساز باشد.


او خاطر نشان کرد: تمامی مردم، مسئولان و گروه‌های مختلف باید با حضور پُرشور و گسترده خود در پای صندوق‌های رای، نسبت به برگزاری انتخابات کشور نقش‌آفرین باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در انتخابات باید یک مجموعه ارزش‌گزینی و عقل‌گرایی حاکم و از هرگونه گروه‌گرایی و هیجان‌گرایی خارج شود.

خرداد سرنوشت ساز


با هوشیاری و درایت مردم ایران، دشمن به هدف شوم خود نخواهد رسید


حجت‌الاسلام ابوالحسن فاطمی امام جمعه موقت شهرکرد گفت: مردم همیشه در برابر دسیسه‌های شوم دشمن ایستاده‌اند و ملت و مسئولان باید مراقب باشند فریب دسیسه و زبان بازی دشمن را نخورند.


او ادامه داد: ملت ایران با امید به خدا و سیاست‌های رهبر فرزانه و تایید و پشتیبانی از سیاست‌های مقام معظم رهبری در مقابل دسیسه دشمن پیروز خواهد شد و مردم نشان داده‌اند که همیشه فدایی رهبر و پیرو خط رهبری هستند و آنچه را که مقام معظم رهبری به عنوان مطالبه راهبردی و نصیحت و خیرخواهی بیان می‌فرمایند، مردم اجرا می‌کنند.


فاطمی به انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و افزود: هر کس که بخواهد در جامعه ما مدیریت داشته باشد انتظار است که سیاست‌ها، مطالبات و خیرخواهی‌های مقام معظم رهبری را اجرا کند و دنبال کننده برنامه‌ها و سیاست‌های رهبری باشد.

خرداد سرنوشت ساز


مردم با حضور در انتخابات، آینده خوبی را برای خودشان رقم خواهند زد


جعفر مردانی معاون استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای، آینده خوبی را برای کشور و خودشان رقم خواهند زد.


او افزود: مردم با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای و مشارکت حداکثری، همانند میدان نبرد در دوران دفاع مقدس بار دیگر در مقابل دشمنان نظام جمهوری اسلام ایران خواهند ایستاد.


مردانی اضافه کرد: دشمنان با فشار‌ها و تحریم‌های اقتصادی به دنیال ضربه‌زدن به نظام هستند و می‌خواهند مردم را از انقلاب و نظام مایوس کنند، در صورتی که مردم با هوشیاری و حضور خود در صحنه انتخابات، دشمن را ناکام خواهند گذاشت.


به طور حتم با توجه به شرایط حاکم بر جهان و ناامید شدن کشور‌های استکباری از ادامه تحریم‌های کشورمان، انتخابات خرداد ماه ۱۴۰۰ را به یک رویداد مهم تبدیل کرده است و امید می‌رود مردم در هر نقطه از ایران عزیز، با برگزیدن توانمندترین افراد که به زیرساخت‌های ارزشی انقلاب و خون پاک شهدا متعهد به این مهم کمک کنند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار