حجت الاسلام مهدی نژاد گفت: مردم با بکاربستن توصیه های رهبری و بررسی سوابق نامزدها ، در انتخابات حضوری پر شور داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام غلامحسین مهدی نژاد در آیین نماز جمعه سمنان ، انتخاب اصلح را راهکار برون رفت از بسیاری از مشکلات جامعه دانست و افزود: با تعیین قوه مجریه دلسوز و متعهد ، دغدغه‌ها و مشکلات مردم رفع می شود.

حجت الاسلام مهدوی نژاد بر لزوم هوشیاری و افزایش آگاهی مردم در انتخاب اصلح در هر دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید کرد.

خطیب موقت نماز جمعه سمنان با اظهار تاسف از جنایات اخیر رژیم غاصب اسرائیل در فلسطین گفت: صهیونیست‌ها در ۱۱ روز با تمام قوا از زمین و هوا به فلسطین حمله کردند اما این بار ، به جای انتفاضه سنگ و چوب، جواب آنها با موشک بود و ناچار شدند عقب نشینی کنند.

او با بیان اینکه فلسطین جدیدی شکل گرفته و برای اولین بار تمام گروه‌های فلسطینی در پاسخ به حملات دشمن متحد بودند گفت: حمایت از فلسطینی‌ها از کشور‌های اسلامی فراتر رفته و این بار مردم آمریکا و اروپا نیز پرچم این کشور را برافراشتند و اقدامات اسرائیل را محکوم کردند.

انتهای پیام / گ

برچسب ها: نماز جمعه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.