جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور از اختصاص ۵۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در جهت رونق تولید و اشتغال خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ حمیدرضا الله بداشتی جانشین سازمان بسیج سازندگی کل کشور در جلسه هم اندیشی و بررسی مشکلات صندوق های قرض الحسنه سازمان بسیج سازندگی استان با بیان اینکه صندوق‌های قرض الحسنه سنتی حسنه برای بهبود اوضاع تولید و اشتغال در کشور است گفت: در سال جاری ۵۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به منظور رونق تولید و اشتغال در کشور اختصاص داده شده است.

او با بیان اینکه حل مشکل بازار فروش کارگاه‌ها و شرکت‌های تعاونی که به واسطه صندوق‌های قرض الحسنه ایجاد شده در اولویت این سازمان است تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک نمایشگاه برای به هم رسانی تولید کنندگان با خریداران محصولات مختلف در کشور ایجاد خواهد شد که هدف آن پیوند و ایجاد بازار فروش مناسب است.

مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان هم با بیان اینکه قرار جهاد سازندگی در قالب ۴۳۳ صندوق قرض‌ الحسنه با ۲۶ هزار و ۷۰۷ عضو در سال گذشته به ۲ هزار و ۲۴۱ نفر وام ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون ریالی پرداخت کرد که که در حدود ۴ هزار و ۹۰۰ شغل از خدمات این صندوق ایجاد شد.

فرهی، مدیرطرح صندوق‌های قرض الحسنه روستایی سازمان بسیج سازندگی کل کشور نیز گفت: استان سمنان جز سه استان برتر در تشکل صندوق‌های قرض الحسنه در کشور بوده و خدمات این استان الگویی برای سایر استان‌ها است.

وی افزود: حفظ ساختار گروهی صندوق‌های قرض الحسنه و پرهیز از نگهداری منابع مالی در حساب‌های مربوطه باید با جدیت پیگیری شود.

فرهی با بیان اینکه هدف از ایجاد صندوق‌های قرض الحسنه تشکیل شرکت‌های تعاونی و به واسطه آن ایجاد کارگاه‌های مختلف تولیدی است افزود: هدف این صندوق‌ها تنها عمل به اقتصاد مقاومتی و افزایش اشتغال در کشور است.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار