دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: امروز مورد فوتی از کرونا در استان به ثبت نرسید تا مجموع موارد فوت شده ۱۱۲۴ نفر باقی بماند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر، تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان را  ۲۹۰ نفر اعلام کرد و افزود:   در شبانه روز گذشته ۶۱ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۲۷ نفر به ویروس کرونا، قطعی است.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۳۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر، ۱۹ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر گفت: امروز مورد فوتی از کرونا در استان بوشهر به ثبت نرسید تا مجموع فوت شدگان در عدد ۱۱۲۴ باقی بماند.

کشمیری  افزود: در شبانه‌روز گذشته ۵۸ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.

او عنوان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۴۱ هزار و ۱۶۵ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.


بیشتر بخوانید


دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر هشدار داد: بر اساس اعلام نرم افزار ماسک روند بستری در بندرعباس، چابهار، و چند شهر جنوبی دیگر بار دیگر صعودی شده است و در بعضی از این شهر‌ها کرونای آفریقایی و هندی شناسایی شده و در حال انتشار است.

دکتر کشمیری عنوان کرد: تجمع در فضا‌های سرپوشیده بخصوص رستوران‌ها، نشست‌های انتخاباتی و مراسم عروسی و سوگواری در سراسر کشور به‌ویژه شهر‌های نارنجی و قرمز بسیار پرخطر است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.