امام جمعه موقت همدان گفت: باید فردی را انتخاب کرد که روحیه جهادی و انقلابی و همچنین توانایی رفع مشکلات را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام جوادی، امام جمعه موقت همدان در خطبه‌های سیاسی عبادی این هفته همدان با اشاره به در پیش بودن انتخابات بر لزوم حضور حداکثری مردم در این رویداد مهم سیاسی تأکید کرد و گفت: وظیفه ما شرکت فعال و آگاهانه در انتخابات است و زن و مرد باید به میدان بیایند، زیرا دشمن نمی‌خواهد مردم را پای صندوق‌های رای ببیند و برای این کار دست به هر ترفندی می‌زند.

او  با بیان اینکه مردم یک ماه فرصت دارند برای انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری و همینطور افراد کارآمد و انقلابی برای انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا تحقیق کنند، افزود: باید فردی را انتخاب کرد که با روحیه جهادی، توانایی رفع مشکلات را داشته باشد.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به حضور مردم در صحنه‌های دفاع از انقلاب و ایران اسلامی، یادآور شد: مردم این انقلاب و کشور را متعلق به خود می‌دانند و هرگز به دشمن اجازه نخواهد داد به اهداف خود دست یابد همانطور که در ۴۳ سال گذشته نتوانسته است.

حجت الاسلام جوادی در ادامه با بیان اینکه دشمن برای از میان بردن اسلام واقعی به ویژه شیعه و شیعه‌گری برنامه‌ریزی کرده تا اثری از آن نباشد ابراز داشت: دشمن از مسلمانان و به خصوص شیعیان سیلی‌های سختی خورده که این اتفاق به مدد توسل به اهل بیت (ع) بوده است بنابراین تلاش می‌کند این رسم را از میان بردارد هرچند همواره شکست خورده است.

او در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مقاومت ملت فلسطین در مقابل اسرائیل غاصب بیان کرد: صهیونیست‌ها ۱۱ روز با غزه جنگیدند و هزاران بمب بر سر مردم ریختند، اما نتوانستند کاری از پیش ببرند و در نهایت نیز آتش‌بس یک طرفه اعلام کردند.

جوادی با اشاره به شکست اسرائیل از جریان مقاومت گفت: در موضوع آتش‌بس یکطرفه تاکنون برای مقاومت چنین موقعیتی فراهم نشده بود، مردم نیز فریاد حمایت از فلسطین سر دادند حتی مردم یمن اعلام کردند که یه فلسطین نیرو اعزام کنند تا کودکان این سرزمین کشته نشوند.

انتهای پیام/د

برچسب ها: نماز جمعه ، خطبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار