هفته چهارم از دور نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان ظهر امروز با پیروزی تیم‌های پالایش نفت آبادان و سایپای تهران پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته چهارم از دور نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان  ظهر امروز با برگزاری ۲ دیدار در شهر‌های آبادان و تهران پیگیری شد. در اولین مسابقه حساس امروز تیم‌های پالایش نفت آبادان و ملی حفاری اهواز به مصاف هم رفتند و در پایان پالایش نفت آبادان موفق شد در دیداری جذاب و پر گل با نتیجه ۶ بر ۳ حریف اهوازی خود را شکست دهد.

پالایش با این پیروزی ۱۰ امتیازی شد و در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان قرار گرفت. همچنین ملی حفاری اهواز هم با یک امتیاز در رده چهارم جای گرفته است.

در دیگری بازی امروز ۲ تیم سایپای تهران و هیئت فوتبال خراسان رضوی رو در روی هم قرار گرفتند. در این بازی که به میزبانی سایپا و در سالن اختصاصی این تیم برگزار شد، تیم میزبان موفق شد با نتیجه پر گل ۳ بر یک مهمان خود را شکست دهد.

سایپا با این برتری جمع امتیازات خود را به عدد ۹ رساند و بعد از پالایش نفت آبادان در رده دوم قرار گرفته است. همچنین تیم فوتسال بانوان هیئت فوتبال خراسان رضوی هم با کسب ۳ امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار