امام جمعه ریگان گفت: کلام عربی رهبر انقلاب خطاب به جوانان عرب تاثیرخود را در فلسطین گذاشت وما امروز شاهدشکست اسرائیل هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام حبیب رضا زاده در خطبه‌های نماز جمعه ریگان با اشاره به آغاز محاصره اقتصادی ایران اسلامی توسط امریکا واروپائیان تصریح کرد : امریکا ۴۰سال است که دشمنی می‌کند  واعتمادی به او نیست.

او افزود:در مذاکرات وین نیز به اروپاییان اعتمادی نیست، آمریکا به ما رحم نمی‌کند تک تک دانشمندان هسته‌ای ما را شناسایی وتعدادی از ان‌ها را شهید کرده است.

امام جمعه ریگان با اشاره به اینکه آنها به تاسیسات هسته ای نطنز نیز حمله کردند بیان داشت: انفعال در مقابل آمریکا مفهومی ندارد چرا که  امریکائی‌ها می‌خواهند استقلال، ناموس ودین، حیثیت، انتخاب اصلح، مدیریت جهادی وانقلابی، آبادانی، پیشرفت، حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را نداشته باشیم.

او اظهارکرد:امروز از تمامی حنجر‌های مسلمانان جهان در دفاع از اسلام ویکصدا طنین مرگ برامریکا ومرگ بر اسرائیل شنیده می‌شود.

امام جمعه ریگان با اشاره به اینکه هنوز پس از چندین بار مذاکرات مستمر هیچ نتیجه‌ای حاصل نشده است افزود: هنوز آمریکائی‌ها به دنبال امتیاز خواهی از ایران هستند.

رضا زاده به سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره  و گفت: در عملیات خرمشهر دشمن با تمامی تجهیزات وامکانات آمده بود، اما با هدایتگری رزمندگان اسلام توسط امام راحل (ره) چنان رعب وحشتی آن‌ها را فرا گرفت که تعداد زیادی اسیر وتعدادی پا به فرار گذاشتند .

او تصریح کرد:مردم ایران ثابت کردند تحمل گرسنگی وتشنگی را دارند، اما تحمل شکست اصول انقلاب را ندارند .

امام جمعه ریگان به جنایات رژیم صیهونیستی در کشتار کودکان وزنان فلسطین اشاره کرد و تاکید کرد: حمله ۳۰۰موشک و راکت در ۲۰دقیقه توسط حزب الله کابوس دائمی را برای صهیونیست‌ها رقم زد.

حجت الاسلام رضا زاده بیان داشت: امروز جهان شاهد مهاجرت معکوس در رژیم صیهونیستی است وچندین میلیون نفر از ترس موشک‌ها وراکت ها در پناه گا‌هها مخفی شده اند .

امام جمعه ریگان بیان داشت: کلام عربی نافذ ۱۰دقیقه ای مقام معظم رهبری با جوانان چنان ترس ووحشت ودلهره‌ای در اسرائیلیان ایجاد کرده است که روز به روز در گردابی که درست کرده اند بیشتر دست وپا می زنند.

حجت الاسلام رضا زاده از مردم ریگان خواست با توجه به شرایط جوی وکاهش نزولات و افت سفر‌های آب زیر زمینی در مصرف آب صرفه جویی کنند.

او به بحث فرزند اوری خانواد‌ها اشاره کرد وگفت: کشور به نیروی جوان پویا وبانشاط نیاز دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار