آزادکار سنگین وزن کشورمان گفت: با توجه به اینکه سهمیه المپیک را گرفتم کمترین حقم این بود من را هم به لهستان اعزام کنند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش پرویز هادی دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان، قهرمان بازی های آسیا و عنواندار کشتی آسیا نسبت به برخی موضوعات و صحبت‌ها از جمله عدم برگزاری انتخابی تیم ملی برای حضور در بازی‌های المپیک گلایه کرد و حالا یکی دیگر از سنگین وزن‌های کشتی آزاد اعتراض خود را نسبت به برگزار نشدن انتخابی رسانه‌ای کرد.

یدالله محبی پس از شکست مقابل عباس فروتن در فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی، اظهار کرد: همانطور که همه می‌دانند، سهمیه المپیک در جریان مسابقات جهانی قزاقستان توسط من کسب شد و پس از آن همیشه صحبت کادر فنی این بود که برای المپیک در همه اوزان مسابقات انتخابی بین نفرات اصلی یا بصورت رو در رو یا اعزام به مسابقات بین المللی برگزار شود.

عنواندار کشتی آسیا گفت: من ۵ یا ۶ ماه تمرین کردم تا در انتخابی برای المپیک کشتی بگیرم، اما باز دیدم خبری از انتخابی نیست و باز هم نام دو نفر دیگر را برای مسابقات لهستان به عنوان مرحله آخری انتخابی المپیک اعلام کردند. با کادر فنی صحبت کردم و آن‌ها گفتند شما در جام تختی کشتی بگیر و نظر ما این است در جام تختی به میدان بروی چرا که هیچکس برای المپیک انتخاب نشده است. من هم قبول کردم و مثل همیشه گوش به فرمان کادر فنی بودم. هیچ کجا نبوده که من انتخابی نگیرم. سال ۲۰۱۷ اول شدم و من را به مسابقات جهانی بردند اگر هم اول نشدم، انتخابم نکردند و من هم هیچوقت کوچکترین اعتراضی نکردم چرا که حقی برای خودم قائل نبودم.

آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشورمان خاطرنشان کرد: انتخابی رو در رو بگذارند هر کسی برد ناز شصتش برود المپیک و هر کسی هم باخت برود خانه. من سهمیه المپیک این وزن را گرفتم، کمترین حقم این بود که من هم به مسابقات لهستان بروم تا شانسم را برای المپیک امتحان کنم، حتی اعلام کردم حاضرم با هزینه شخصی راهی لهستان شوم، اما گفتند باید در جام تختی کشتی بگیرم.

وی در خاتمه گفت: هیچ وقت قصد بی احترامی نداشته و ندارم و چنین شخصیتی ندارم. چند سال از محمدی یاد گرفتم و از کار با او لذت بردم، اما خواسته من از رییس فدراسیون و سرمربی تیم ملی این است حق من را ضایع نکنند. من ۶ ماه برای انتخابی المپیک تمرین کردم. از سال ۲۰۱۷ به مدت ۴ سال است در اردو‌های تیم ملی فقط به عشق المپیک حضور داشتم و فقط می‌خواهم شانس جنگیدن برای حضور در المپیک را به من هم بدهند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار