زنگنه گفت: بانک‌های عامل آخرین وضعیت طرح‌های اقتصادی در دست بررسی‌شان را نهایی کنند و طرحی بدون تعیین تکلیف نباشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ماندانا زنگنه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان ​در کارگروه تخصصی اشتغال سیستان و بلوچستان اظهارداشت: برای پرداخت تسهیلات در حوزه اشتغال روستایی از دستگاه‌های اجرایی، بانک‌های عامل، صندوق‌های حمایتی، بهزیستی و کمیته‌امداد تشکر می‌شود.

او با بیان اینکه پیرو نشست‌های قبلی که در کارگروه اشتغال داشتیم صحبت ما این بود که باید حتماً سریعتر تعیین وضعیت طرح هایی که از محل تسهیلات روستایی بانک‌های عامل هستند انجام و پرونده اگر در بانک‌های عامل بوده از طریق دستگاه‌های اجرایی ایراداتش برطرف یا برگردانده شود افزود: باید مانده اعتباری که در این بانک‌های عامل وجود دارد تعیین شده تا بتوانیم تسهیلات طرح‌های جدید را معرفی کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: تا کنون گزارشی از بانک‌های عامل یا دستگاه اجرایی برای اینکه این مصوبه و تعیین تکلیف مانده اعتبارات در بانک‌های عامل انجام شده دریافت نکرده‌ایم.

او ادامه داد: برای طرح‌هایی که متناسب با اولویت‌ها و ضرورت داشته باشند جمع‌بندی شود تا به صورت مشخص از محل اعتبارات متمرکز برای سیستان و بلوچستان گیریم.

زنگنه با بیان اینکه بانک‌های عامل طرح‌هایی را که در دست بررسی دارند اگر تاکنون توسط متقاضیان، افراد و دستگاه‌های اجرایی مراجعه و تکمیل پرونده نشده‌اند به آنان ابلاغ کنند نهایتاً ظرف ۲ هفته و یا ۱۰ روز آینده وقت دارند که مدارکشان را نزد بانک تکمیل کنند زیرا در غیر این صورت حذف و گله‌مندی از بابت عدم دریافت تسهیلات نداشته باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار