واتساپ ویژگی‌های جدید به همراه بسته استیکر‌های تازه‌ای به این برنامه اضافه کرده تا کاربران مکالمات بهتری را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پونکار نیوز؛ پیامرسان واتساپ دائماً ویژگی‌های جدیدی را به سیستم عامل خود اضافه می‌کند. در اوایل هفته جاری، گزارش شده بود که این شرکت شروع قابلیت جدید بایگانی در سیستم عامل خود را رونمایی کرده بود. پس از انتشار خبر تغییر سیاست حفظ حریم خصوصی در واتساپ، کاربران بسیاری از این پیامرسان به سمت پلتفرم‌های دیگر کوچ کردند و حالا این شرکت با به روز رسانی‌های جدید و ارائه ویژگی‌های به روز سعی در جلب نظر کاربران و جذب دوباره آن‌ها را دارد.


بیشتر بخوانید


قابلیت‌های جدید پیامرسان محبوب واتساپ

اکنون، یک گزارش جدید ویژگی‌های بیشتری را در این پیامرسان محبوب نشان می‌دهد. بر اساس گزارشی که از سوی WABetaInfo منتشر شده، گفته که این شرکت قابلیت جدیدی را به کاربران خود ارائه داده است. یک سال پس از معرفی ویژگی splash screen تاریک و روشن در نسخه‌های بر اندروید و iOS واتساپ، این شرکت اکنون شروع به ارائه این ویژگی برای کاربران وب و دسکتاپ این پلتفرم کرده است. این ویژگی جدید به عنوان بخشی از به روزرسانی ۲.۲۱۱۹.۶ نسخه وب WhatsApp در دسترس کاربران قرار گرفته است. براساس این گزارش، هنگامی که کاربر برای اولین بار این برنامه را باز می‌کند، آرم واتساپ با پس زمینه سفید ظاهر می‌شود.

قابلیت های جدید واتساپ، مکالمات را سرگرم کننده تر می کنند

بسته استیکر جدیدی نیز در این برنامه ارائه و این شرکت بسته برچسب جدیدی را نیز در سیستم عامل خود معرفی کرده است. بسته استیکر‌های جدید Share Asian Love نام دارند. حجم این بسته استیکر ۱.۸ مگابایت و برای دانلود در فروشگاه‌های برنامه اندروید و iOS در دسترس خواهند بود.

قابلیت های جدید واتساپ، مکالمات را سرگرم کننده تر می کنند

در اوایل ماه جاری، واتساپ شش بسته استیکر جدید برای استفاده کاربران در این برنامه را معرفی کرد. بسته اول A Burdensome Pigeon به نام Eagle، بسته دوم، Dashing Beer است که Betakkuma 2 نامیده می‌شود، سومین بسته Egg و Chup هستند، بسته چهارم realists-are rabbits نام دارد، بسته پنجم Square Cheese’s Daily Life است و در آخر بسته ششم Frankly Weird نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار