رییس مجمع نمایندگان استان فارس گفت: در مکتب اسلام مسئولیت با مکاتب و نظام‌های دیگر تفاوت ماهوی دارد و خدمت بی منت به مردم یک وظیفه محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از شیراز، ابراهیم عزیزی در آیین افتتاح چند پروژه عمرانی در شهرستان زرقان با اشاره به تفاوت نگاه به مسئولیت در نظام اسلامی و سایر نظامات مادی، اظهار داشت: در مکتب اسلام مسئولیت با مکاتب و نظام‌های دیگر تفاوت ماهوی دارد و خدمت بی منت به مردم یک وظیفه محسوب می‌شود.

او افزود: در نظام اسلامی مسئولان با رویکرد عدالت محورانه برای خدمت به مردم پای به میدان می‌گذارند و هر چه این خدمات صادقانه، خالصانه و بی منت باشد، توفیق الهی را نیز در پی خواهد داشت.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس افزود: در نظام اسلامی نگاه به مدیریت‌ها و منصب‌ها ارباب و رعیتی نیست و هر چه در مسیر خدمت به مردم تلاش کنیم در واقع ذخیره‌ای الهی و توشه‌ای برای یوم الحسرت است.

او ادامه داد: در نظام اسلامی ارتباط مستمر و بدون تکلف با مردم یک وظیفه است و یک مدیر تمام همتش باید این باشد که با خدمت به آنها، زمینه رضایتمندی، ولی نعمتان انقلاب را فراهم کند.

عزیزی با اشاره به رشادت و فداکاری‌های مردم زرقان در خدمت به نظام اسلامی نیز خاطرنشان کرد: امروز همدلی و وحدت همه دستگاه‌ها در زرقان ستودنی است و این انسجام به رشد و توسعه شهرستان کمک شایانی کرده است.

عزیزی در ادامه سخنان خود در مورد انتخابات آتی نیز گفت: در ۲۸ خردادماه انتخابات مهم ریاست جمهوری در پیش است و مردم باید برای تعیین سرنوشت خود پای به عرصه بگذارند.

او خاطرنشان کرد: برای تعیین رییس جمهوری مومن، کارآمد، دلسوز و خدمتگزار که در دل در گروی خدمت به مردم و کشور دارد، باید پای صندوق‌ها آمد تا سرنوشت کشور را برای یک دوره ۴ ساله به او سپرد.

او همچنین به انتخابات شورا‌ها نیز اشاره کرد و گفت: با انتخاب افراد شایسته در این انتخابات نیز باید با هوشمندی و بصیرت به انتخاب اصلح پرداخت و افرادی که توانایی برنامه ریزی و تصمیم سازی را دارند، به شورای شهر فرستاد.

عزیزی تاکید کرد: انتخابات فرصتی مغتنم برای کمک به توسعه کشور است به شرط آنکه با بصیرت و دقت در این عرصه ورود کرده و افراد شایسته را انتخاب کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار