برنامه Clubhouse Android Beta از فردا در دسترس کاربران قرار می گیرد

نسخه اندروید کلاب هاوس که پیش تر در کشورهای غربی در اختیار کاربران قرار گرفته بود از فردا برای کاربران هندی راه اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از گجت بریدج؛ کلاب هاوس، یک سرویس گفت‌وگوی صوتی است که از جمعه ۲۱ می‌ برای همه کاربران اندروید در سراسر هند در دسترس خواهد بود. نسخه بتا در حال حاضر در برخی کشور‌های دیگر مانند برزیل، ژاپن و روسیه در دسترس است و به مرور زمان در دسترس همه کاربران اندروید در سراسر دنیا قرار خواهد گرفت. یک سال از راه اندازی این برنامه برای کاربران iOS می‌گذرد.


بیشتر بخوانید


استقبال کاربران و افراد مشهور از کلاب هاوس

کلاب هاوس به دلیل ارائه سرویس چت‌های صوتی محبوب است و توسط ایلان ماسک مدیرعامل تسلا نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. آزمایش بتا این برنامه در اندروید از ماه می‌ در دست بررسی بود، اما فقط به ارائه در ایالات متحده محدود شد. کمی بعد نسخه بتا عمومی برنامه اندروید ارائه شد و پیش از راه اندازی در هند، این شرکت آن را در برزیل، ژاپن و روسیه راه اندازی کرد. لازم به ذکر است که این یک نسخه پایدار از برنامه اندروید Clubhouse نیست و فقط نسخه بتا عمومی منتشر می‌شود.

برنامه Clubhouse Android Beta از فردا در دسترس کاربران هندی قرار می گیرد

در مورد انتشار نسخه اندروید مدیرعامل کلاب هاوس گفت: "ما از اشتراک گذاری کلاب هاوس برای اندروید بسیار خوشحال هستیم. نسخه اندروید از امروز در ایالات متحده و به دنبال آن در سایر کشور‌های انگلیسی زبان و سپس بقیه جهان ارائه خواهد شد. برنامه ما طی چند هفته آینده جمع آوری بازخورد از کاربران، رفع مشکلات مشاهده شده و تلاش برای افزودن چند ویژگی نهایی مانند پرداخت‌ها و ایجاد باشگاه قبل از گسترش گسترده آن است. "

برنامه Clubhouse Android Beta از فردا در دسترس کاربران هندی قرار می گیرد

کلاب هاوس، برنامه‌ای است که فقط با دعوت نامه امکان وارد شدن در آن وجود دارد و ارتباطات گروهی از افراد از طریق چت‌های صوتی را امکان پذیر می‌کند. از زمان راه اندازی این برنامه، بسیاری از افراد مشهور به این سیستم عامل پیوستند و در چت‌های صوتی حاضر شدند. پس از معرفی این برنامه سایر رسانه‌های اجتماعی نیز در حال تکرار ویژگی صوتی زنده در پلتفرم‌های خودشان هستند، اخیرا توئیتر ویژگی spaces را در دسترس عموم قرار داد، اینستاگرام Live Room، تلگرام ویژگی گفت‌وگوی صوتی و Reddit نیز ویژگی گفت‌وگو را راه اندازی کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.