پیش بینی ۵ هزار صندوق الکترونیکی در خراسان رضوی برای انتخابات ۱۴۰۰

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: در اجرای انتخابات تمام الکترونیک، بیش از ۵ هزار صندوق الکترونیکی به استان منتقل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، نبی پور رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی در همایش سراسری هیات‌های نظارت، فرمانداران و فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان‌های خراسان رضوی گفت: ما جز اجرای دقیق قانون و دستورالعمل‌های انتخابات هیچ وظیفه‌ای نداریم.

او افزود: هیچکس حق ندارد سلایق سیاسی فردی و شخصی اش را در انتخابات دخیل کند، هیچکس حق ندارد خدای نکرده ورود پیدا کند که این بحث به نفع یک کاندیدا یا جریان خاص باشد.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی ادامه داد: هر نشستی با هیات‌های نظارت شورا‌ها و هیات‌های نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و خبرگان داشتیم همه تاکید داشتند که هر کسی بر اساس قوانین و مقررات، با حفظ استقلال و شانیت و جایگاه خودش کار را پیش ببرد، ولی هدف یکی است.

نبی پور بیان کرد: دستگاه نظارتی باید در مسیر اصلاح و پیشگیرانه باشد نه مچ گیری، قطعا اقدامات پیشگیرانه بهتر است، در خراسان رضوی خوشبختانه در انتخابات گذشته و در این انتخابات با تعامل مثبتی که داشته و داریم هر حرکتی را انجام دادیم پیشگیرانه بوده است.

او تصریح کرد: درحوزه سلامت انتخابات، کاری که مجموعه نظارت می‌کند از کار ما خیلی مهمتر است، در عین حالیکه مردم ناراضی اند، اما به این نظام علاقه‌مند هستند و باید بین تمام این انتقادات و این اصالت حضور و نقش مردم در نظام، تفکیک قائل شد.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی تاکید کرد: خراسان رضوی از استان‌هایی که همیشه سطح مشارکت به نسبت سایر استان‌ها بهتر بوده و هست.

نبی پور اظهار کرد: در این دوره ما با یک جریان جدید هم روبرو هستیم که موضوع بیماری کرونا است و باید بستر سازی کنیم اثرگذاری در حوزه‌هایی که داریم ورود کنیم و بتوانیم کاری انجام دهیم که ان شاالله سطح مشارکت در استان و کشور افزایش پیدا کند.

انتهای پیام//ف. ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.