کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در آرای جداگانه، تیم‌های پرسپولیس و استقلال را جریمه کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امروز پنجشنبه آرای انضباطی خود را در خصوص دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال اعلام کرد.

رای دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران به شرح زیر است:

"در خصوص تخلفات انتسابی به باشگاه‌های پرسپولیس تهران و استقلال تهران، بهزاد غلامپور، محمد نادری، مهدی ترابی، فرشاد فرجی و سید احمد موسوی مبنی بر مداخله اشخاص حقیقی منتسب به هر ۲ باشگاه در نزاع جمعی، ورود به زمین مسابقه از سوی بهزاد غلامپور و سید احمد موسوی، بد رفتاری بهزاد غلامپور و فرشاد فرجی نسبت به یکدیگر و انجام رفتار تهاجمی از سوی مهدی ترابی و محمد نادری در بازی بین ۲ تیم در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه و همچنین دیگر تخلفات باشگاه پرسپولیس تهران مبنی بر سوء رفتار تیمی ناشی از دریافت ۶ کارت بازیکنان این تیم و نقض شیوه نامه‌های بهداشتی از طریق عدم جلوگیری از حضور تعدادی مازاد بر میزان مجاز افراد در ورزشگاه با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده از جمله گزارش مقامات رسمی، تصاویر موجود از صحنه درگیری بازیکنان ۲ تیم با یکدیگر، دفاعیات ارسالی از سوی هر ۲ باشگاه، اظهارات و دفاعیات بهزاد غلامپور، محمد نادری، مهدی ترابی و فرشاد فرجی در جلسه کمیته انضباطی و سایر قراین و امارات موجود در پرونده تخلفات انتسابی محرز و مسلم تشخیص و مستند به مواد ۵۱، ۵۶، ۵۸، ۶۴ و ۱۱۷ مقررات انضباطی مصوب ۱۳۹۷ و به لحاظ فقدان سابقه تخلفاتی از سوی نامبردگان و همچنین ابراز ندامت از سوی بهزاد غلامپور و فرشاد فرجی که از مصادیق ماده ۹۴ مقررات موصوف و جهات تخفیف در میزان مجازات محسوب می‌شود، بهزاد غلامپور و فرشاد فرجی هر کدام به ۲ جلسه محرومیت قطعی در مسابقات رسمی و یک جلسه محرومیت تعلیقی و مهدی ترابی و محمد نادری هر کدام به یک جلسه محرومیت تعلیقی و تمامی این افراد و همچنین سید احمد موسوی هر یک به پرداخت مبلغ ۷۵۰ میلیون ریال و باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال و باشگاه استقلال نیز به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند."

مدت تعلیق تا ابتدای شروع فصل جدید مسابقات لیگ برتر ادامه خواهد داشت و چنانچه در طی این مدت مشارالیهم مرتکب هر گونه تخلفی در این مسابقات شوند مجازات تعلیق شده به همراه مجازات مربوط به تخلف جدید توامان اجرا خواهد شد. رأی صادره قابل اجرا و از حیث محرومیت‌های یک جلسه تعلیقی قطعی و نسبت به سایر موارد ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظرخواهی نزد کمیته محترم استیناف می‌باشد و باشگاه‌های یاد شده نیز دارای مسئولیت تضامنی در خصوص پرداخت محکومیت نقدی عوامل خود می‌باشند. ضمنا از رفتار جوانمردانه کریم باقری در ۲ بازی اخیر تیم پرسپولیس که مانع از بروز حوادث تلخ تری گردید تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
پنالتی نزدن قائدی چند میشه؟ بزن به حساب سربرج میاییم میدیم هم پول نداشته ی پرپلیس و هم پول داوریتونو
Iran (Islamic Republic of)
اسحاق
۰۰:۳۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
لعنت خدا به کسانی که به ناحق این حکم رو برعلیه پرسپولیس دادن
برانکو: همه ی کار وتلاششان رامیکنن که مبادا پرسپولیس بازم امسال قهرمان بشه ،اما ماقهرمان میشیم.
Iran (Islamic Republic of)
سامی
۲۳:۱۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
دو تا هل دادن و ۴ تا چپ چپ نگاه کردن میشه ۶۲۵ میلیون تومان ؟ بابا انصافتون کجا رفته
Iran (Islamic Republic of)
ش ه
۲۲:۴۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
خجالت دارد. سو داوری را با جریمه و به جیب زدن پول تعدیل می کنند
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۲:۲۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدا رو شکر
پرسپولیس شدیدا به این صد میلیون نیاز داشت
پیشنهاد میکنم با لنگ یه کیسه درست کنن این پولو رو بزارن توش براشون ببرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
پرسپولیس 150میلیون جریمه شده خنکه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
جالبه شجاعان و ریگی کجا بودن کمیته انظباطی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
جمع کنید این فوتبال رو که با کولی بازی یک عده همه چیز تعیین میشه! نمیتونن جام بگیرن از حسادت دارند میترکن بعد با شلوغ بازی میخوان جلوی تیم رقیب رو هم بگیرن. این جام رو که چهار سال ما گرفتیم بدین به اینا شاید ساکت شدند و دیگه اینقدر ننه من قریبم بازی در نیاوردن. قبل از برانکو پرسپولیس بدترین نتایج تاریخ رو می گرفت ولی اینقدر شلوغ بازی و حسادت کسی نداشت. تو ایران یک عده ای هستند که وقتی خودشون نمیتونن پیشرفت کنن تنها کارشون اینه که جلوی پیشرفت رقیب رو بگیرن.
رای ها کمیته انضباطی همواره اینچنین بوده بعد اینها میگن پرسپولیس رابطه داره. چندتا بازی قدیم استقلال و پرسپولیس هم که دعوا شده بود و بازی نیمه تما مانده بود همه به نفع استقلال شده بود. یعنی برومند با مشت زده بود تو صورت پایان رافت بعد استقلال برنده بازی شد! کافر همه را به کیش خود پندارد دقیقا مصداق اینهاست که خودشون اینکارن بعد تا چیزی میشه شلوغ می کنند گندکاری هاشون لو نره!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
اقای عزیزی خادم داره سنگ تموم میذاره برای تیم مورد علاقه اش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
همش حسادت ششتق لالی ها و شله زردها،از روی عمد برای بازیکنان تیم همیشه قهرمان مشکل درست می کنند آنوقت بازیکنان پرسپولیس باید فدا شوند. شستق لالی ها با پشت و لگد به بازیکنان پرسپولیس حمله کرده اند آن وقت محرومیت باید برای پرسپولیس باشه. تمام این مشکلاتی که در دربی بوجود آمد تمام زیر سر فرهاد خنک هسنش،بخدا این مرد بدرد مربی نمی خوره حیف حیف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
نادری بخاطر یه تکل محروم شده،آل کثیر نژادپرست حتی احضار هم نشده!
فدراسیون لنگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
جالبه کیسه ها حمله ور شدن تو زمین و درگیری شروع شد اما فقط غلامپور محروم قطعی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
شجاعیان و ریگی حمله کردن به کنعانی زادگان پس چرا محروم نشدن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
ریگی و شجاعیان و یزدانی از کیسه کارت صدافرین و یه شاخه گل دریافت کردن . خوشم میاد هر روز یه اتفاق جدید میفته که بیشتر معلوم بشه کیسه حکومتیه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۰۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
هرچه بر این شیر قهرمان بیشتر زخم بزنن بیشتر خطرناکتر می شه خودشون انگیزه پرسپولیسیهارو بالا بردن و تاریخ فپتبال این فاجعه حقوقی رو از یاد نمی بره
Iran (Islamic Republic of)
حسن حلفی
۲۲:۴۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
تیم حکومتی تیمیه که فرت و فرت بازبکن جدید میگیره بدون سنگ اندازی، استقلال کبیر آسیا اگر دست اهلش بود الان پرسپولیس هیچی نبود به لطف وزارت ورزش پرسپولیس به اینجا رسیده و چندتا قوطی حَلَبی برده بنام جام، شما کجا و استقلال کبیر کجا برین کمی خجالت بکشین و واقعا پرسپولیس هیچی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
تیم حکومتی کیسه س که به خاطرش قانون رو دور میزنن که مربی خارجی بیاره. کم مونده یه تقدیر نامه ام به کیسه بدن. دیگه چی میگین واقعاً که خیلی رو دارین.
آخرین اخبار